Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine wiet plant kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Kleine wiet plant kweken

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik ben nieuw hier en heb een vraag over het volgende.

    Ik ben altijd al gefascineerd geweest door de wiet plant! Ik zou graag een keer experimenteel een klein plantje laten groeien, het gaat mij dus niet om de opbrengst. Ik zou het plantje graag erg klein houden maximaal 20 centimeter, hoe kleiner hoe beter.

    Ikzelf heb nog nooit een wietplantje gekweekt, welk plantje zou ik het beste kunnen gebruiken hierhoor. Ik heb ook wat gelezen over potgrootte, alleen is mij dat nog wat onduidelijk hoe dat in zijn werking gaat. Betekent dat dat ik elke soort in grootte onder controle kan houd door middel van de potgrootte of is dat per genetica weer erg verschillend?

    Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest, bedankt alvast en ik zie graag een reactie tegemoet!

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Alles van die grootte is eigenlijk mislukt, dus ja. Waarom niet groter dan dat?

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Laat het dan maar zo. Wat jij gaat krijgen is een stengeltje dat na een week omvalt. Moest het wel iets worden dan stinkt heel je kamer en dat zal ook niet geapprecieerd worden. Dan zal je moeten wachten tot volgend jaar en buiten eentje zetten.

        Comment


          #5
          Kijk eens bij micro kweek verslagen

          Comment


            #6
            Ga eens op zoek naar een pc-kast kweekje. Heb ik ook 1 of 2 keer gedaan, best grappig en klein te houden, maar je moet er niet veel van verwachten...
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

            Comment


              #7
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-aa/guerilla )

              Onder een bureau lampje gaat het hem echt niet worden, is veel te weinig licht

              Comment

              Bezig...
              X