Welke buisventilator

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Krueg3r
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2017
    • 77

    #1

    Welke buisventilator

    Korting op 420shop
    Ik zoek een STILLE buisventilator voor in een 80 x 80 tent 1,85 hoog
    Onder een 400w sunkraft lamp
    Kosten max 125 voor alleen de fan (indien mogelijk)
    Hoeft niet volledig stil, maar het hok waarin ik wil kweken zit naast de gang van de flat, geen hele dunne muur ofzo maar het moet niet veel lawaai gaan maken of gaan brommen
    Kan iemand er een aanbevelen, zat al te kijken maar kan niks vinden over reviews van bijv deze

    http://www.eugrowshop.eu/nl/luchttec...tilator-125mm/
    Moet nog meer bestellen bij eugrowshop doe het liefst in 1 keer, dus als daar een goede tussenzit hoor ik het graag
    EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!
    Last edited by Krueg3r; 26 December 2017, 16:29.
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Er is maar 1 stille buisafzuiger op zich bij mijn weten en die kost 240 euro. De PK125 Ec-TC van prima klima. Die in je link bromt, dus dan neem je er een fancontroller bij of variac om de brom weg te nemen. Wat nog stiller is is een softbox, maar dat wist je al. Verder is die vraag minstens al 100 keer gesteld en vind je uitgebreide info via de zoekfunctie of google met site:jointjedraaien.nl achter.

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #3
      Zorg dat het aantal DB's vermeld staan dan heb je een indruk over het geluid.
      Ik zelf heb al jaren naar tevredenheid deze goedkope en werkt prima!!

      https://www.conrad.nl/nl/axiaalventi...s1-560544.html

      Succes!!

      Comment

      • roy
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 433

        #4
        De buisventilator die Beowulf aangeeft is wel een hele goeie, kost wat maar dan heb je ook wat.
        Voor dat bedrag heb je ook een softbox met een simpele fancontroller.
        No Mercy Supply - No Mercy Shop

        Comment

        • witpen
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2014
          • 1354

          #5
          Ik heb nog een 550m3 softbox te koop hoef je enkel bv een variac te kopen

          Comment

          • MV1977
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jun 2014
            • 375

            #6
            Ik ben direct voor een softbox gegaan, wilde eigenlijk ook een buisventilator, maar omdat ik toch bang was voor brommen etc heb ik toch een softbox met variac gekocht.
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

            Comment

            Bezig...