Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Licht suggesties

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Licht suggesties

    Korting op 420shop
    Ik heb zojuist mijn tweede oogst gehad, en wil betere lampen. Maar mijn budget is niet heel groot. Heeft er iemand suggesties voor welke lampen redelijke opbrengsten zullen geven (+-25G). Het liefst HPS of een CFL en LED die samen kunnen.
    ik zoek iets met een prijs tussen de 15 en 50 euro. Als het goedkoper is kan ik er ook meerdere van kopen, dus dat mag ook.
    mvg kweekzak

    #2
    Met welke lampen heb je de vorige kweken gewerkt? Uit interesse

    Comment


      #3
      tussen 15 en 50 euro ga je niet veel vinden enkel tl-armaturen vrees i
      een hps setje vsa+kap+lamp heb je voor 75 euro ongeveer de goedkoopste
      grt

      Comment


        #4
        Heb je de marktplaats van JD bekeken ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Voor dat bedrag ga je helaas weinig vinden..
          Precies, bijna een jaar geleden, zei ik dit tegen je:
          Ik heb wel een bult handige tips. Maar ik denk niet dat ze veel verschil gaan maken met je huidige kweekopstelling.

          Er is een hele grote reden waarom we bijna allemaal hetzelfde trucje doen: met T-neon werken of HPS/MH, waarom we gaten onder in potten hebben, waarom we meerdere lampen hebben, waarom we niet denken aan voeding voordat de plant laat zien dat ze dat nodig heeft, waarom we doorsparen tot we een fatsoelijk setje kunnen bouwen, waarom we tentjes licht- en luchtdicht maken..
          Loop de microsectie eens door, kijk eens wat kweekverslagen na.

          Dit is zonde van het zaad, om eerlijk te zijn.
          Dat klinkt nu heel hard, een beetje gemeen zelfs. Maar over een jaartje denk je: Damn, die LR2 had toch wel een punt.
          Toen kreeg ik de reactie:
          En LR2 dit is opzich een best fatsoenlijk tentje maar ik ga na de eerste kweek een stuk meer investeren, dit is een beetje om te kijken hoeveel ik hiervan kan krijgen, en het zijn feminized autoflowers dus om licht etc maak ik me niet te veel zorgen aangezien deze groeien met tijd en niet licht(wel een beetje natuurlijk) ik moet ze alleen goed verzorgen totdat ik ze kan oogsten en dan zit het goed
          Hetzelfde advies als een jaar geleden telt nog steeds. Ik ben alleen bang dat de reactie weer hetzelfde zal zijn.. Dan houdt 't gauw op.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X