Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tent 240 120 200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Tent 240 120 200

    Korting op 420shop
    Ik wil graag een tent van 240 120 200 opzetten.
    alleen heb weinig ervaring om nou te bepalen met hoeveel lampen , hoeveel watt en hoeveel planten (l bakken) ik met deze tent nou t beste vooruit kan.
    en hoeveel m3 afzuiger en filter hiervoor ruim voldoende zijn.

    Hoop dat iemand mij hier een beetje over kan adviseren , mvg remco

    #2
    Hangt er vanaf wat je wilt gaan kweken. Voor eigen gebruik volstaat een 120x120 doorgaans ruim.

    Comment


      #3
      Nou mijn plan was om pp te kweken , dat begrijp ik maar wil graag informatie hebben over mijn eerste bericht mvg

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Das een hele mooie tent. Als beginner zou ik daar 1, of eigenlijk beter 2 (mocht er met 1 iets mis gaan), plantjes in kweken. Als je daar een 250w LED (echte watts, geen "reklame" watts) lamp bovenhangt, en alles gaat goed, kan je daan waarschijnlijk zo'n 150-200gr pp vanaf halen.

          De rest van de ruimte kan je dan eventueel gebruiken als man-cave. Hou wel goed rekening met de nachturen van de dames, anders gaat er niks vanaf komen.


          Uiteraard is mijn reactie niet serieus, maar wat ben je van plan met bijna 3 vierkante meter aan oppervlak?

          De kilos die je daar vanaf zou kunnen halen kunnen bijna niet voor eigen gebruik zijn. En dat soort hoeveelheden worden op dit forum niet besproken (of dat nu voor financieel gewin, of voor het goede doel is).

          Als je info nodig hebt over dat soort hoeveelheden zal jr ergens anders moeten gaan zoeken, of zelf van kleine schaal naar grote schaal gaan opschalen.

          Gr. MV
          1e kweek - Mohan Ram (Done)
          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

          Comment


            #6
            doe ni zo gek mv

            er zitten hier meerdere mensen op jd die met een 240 werken

            240 tent = 2 x 600
            filter aanvoer 1000
            afvoer 1500
            en dan nog wat kleine zooi

            groetjes en gl
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              En dan vol zetten met PP stekken.
              "voor eigen gebruik"

            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
            doe ni zo gek mv

            er zitten hier meerdere mensen op jd die met een 240 werken

            240 tent = 2 x 600
            filter aanvoer 1000
            afvoer 1500
            en dan nog wat kleine zooi

            groetjes en gl
            Oke top hier kan ik wat mee dankjewel !! , alleen hoor sommige zeggen dat er ruimte voor een derde 600 w is of is dit wat teveel van t goede ?

            mvg remco

            Comment


              #8
              Oorspronkelijk geplaatst door MV1977 View Post
              Das een hele mooie tent. Als beginner zou ik daar 1, of eigenlijk beter 2 (mocht er met 1 iets mis gaan), plantjes in kweken. Als je daar een 250w LED (echte watts, geen "reklame" watts) lamp bovenhangt, en alles gaat goed, kan je daan waarschijnlijk zo'n 150-200gr pp vanaf halen.

              De rest van de ruimte kan je dan eventueel gebruiken als man-cave. Hou wel goed rekening met de nachturen van de dames, anders gaat er niks vanaf komen.


              Uiteraard is mijn reactie niet serieus, maar wat ben je van plan met bijna 3 vierkante meter aan oppervlak?

              De kilos die je daar vanaf zou kunnen halen kunnen bijna niet voor eigen gebruik zijn. En dat soort hoeveelheden worden op dit forum niet besproken (of dat nu voor financieel gewin, of voor het goede doel is).

              Als je info nodig hebt over dat soort hoeveelheden zal jr ergens anders moeten gaan zoeken, of zelf van kleine schaal naar grote schaal gaan opschalen.

              Gr. MV
              Ja ik begrijp wat je bedoeld alleen wil dit opzetten niet alleen voormezelf is een projecte van een vriendengroepje
              mvg remco

              Comment


              • lightitup420
                lightitup420 commented
                Editing a comment
                "Vriendenprojectje" zo van n vriend geeft je x euro en jij loopt all t risico zekker?

              #9
              En toen hebben jullie strootjes getrokken, en jij had de kortste dus de tent komt bij jou ?
              Ik hoop dat je er goed over nagedacht hebt ?
              Jij loopt alle risico. Zeker als meerdere personen er vanaf weten is de kans groot dat het niet geheim blijft.
              En wie staat er dan op de voorpagina met 'professionele wietkwekerij opgerold' ?
              Niet je vrienden.

              Voila, ik wilde het toch even kwijt, doe ermee wat je wil, als je maar voor je eigen veiligheid zorgt.
              2x600 is voldoende voor 120x240. Een extra lamp is niet rendabel.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • lightitup420
                lightitup420 commented
                Editing a comment
                En niet te vergeten dat de vrienden t risico niet ervan snappen wss en er dom over gaan bazelen

              #10
              Nou nee zo is t niet gegaan ik heb zelf de keuze gemaakt om t bij mezelf te doen want heb namelijk ruimte zat ook om t veel groter te doen maar dat is niet wat ik wil en de rest ook niet dus snap jullie bezorgdheid dat ik in die zin t bokje ben maar zo is t absoluut niet ik wil gewoon graag informatie voor ons projectje en deze afmetingen bedankt om jullie bezorgdheden

              Comment


                #11

                Comment

                Bezig...
                X