Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is het mogelijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: is het mogelijk?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik wil graag een wiet plant gaan laten groeien. Echter is het niet de bedoeling dat mijn huisgenoten hier achter komen. Of dat dit wel netjes enzo is, daar hoef ik geen les over te krijgen. Ik heb een tussenwand tot mijn bescikking: Vele meters lang (ik denk n stuk of 7, en dan nog de hoek van het huis om), ongeveer een meter diep, en ongeveer 1.5 meter hoog op het hoogste punt (loopt schuin af). Ik wil 1 plant verbouwen, kijken of ik er wat van bak en of ik het leuk vind, en dan wil ik dat meenemen voor als ik een eigen huis/appartement ga kopen/huren/whatever na de zomer vakantie, als ik uit huis ga. Dit hok is afgesloten met een dikke houten tafelblad, en mijn bed staat ervoor. Mijn huisgenoten zullen hier niet inkomen (ze respecteren mijn privacy, en passen niet eens door het kruiphol dat als ingang dient. Nu vraag ik me echter af, is het mogelijk in zo'n kleine ruimte? En zo ja, wat is de beste aanpak? Ik kan niet uitsluiten dat er muizen of ander ongedierte inzitten, die zitten er hoogstwaarschijnlijk, dus ik zal sowieso een box ofzo moeten bouwen om die buiten te houden. Zodra ik eenmaal een plan van aanpak heb kan ik de rest (denk ik en hoop ik) alleen af met reeds geplaatste posts op dit forum, maar het beginnetje is altijd het lastigst. Ik heb gelezen over groeien op hydro tegenover kokos tegenover aarde. Hydro lijkt me prijzig, gezien ik maar een plantje wil. Ik zat te denken aan een autoflower indica, omdat die laag blijft. Daarnaast moet het niet sterk genoeg ruiken dat het voorbij de ingang kan komen, dus ik denk dat ik iets van een luchtreiniging systeem zal moeten gebruiken. Ik weet niet wat er gemiddeld van een plantje af komt, maar minstens een gram of 10 eruit halen lijkt me leuk.

    Kunnen jullie me verder informeren wat betreft de mogelijkheden, of is het gewoon not-done in mijn situatie?

    Groetjes,
    Adolfietje.

    #2
    Niet in andermans huis stiekem kweken, je zadelt een ander (je ouders/stiefouders) met problemen op.

    Lees je in in Guerrilla kweek, zoek een goed plekje en probeer het daar uit.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Verlaten huizen zijn alsnog eigendom van iemand.. Als ik een wietplant van een ander in mijn tuin zou vinden, dan zet ik hem in de fik en dan gaat de camera op de alarmstand. Da's gewoon inbraak namelijk, de politie gaat niet gebeld worden, dat mag de planter zelf doen als dat nog gaat. Je zei het zelf al: je hoeft geen les te krijgen over of dat wel netjes is.. Nou.. Blijkbaar wel!

          Je ziet hier op een forum van hobbyisten, van liefhebbers, van mensen die geen kwaad bloed willen zetten en mensen die netjes met elkaar om gaan. Daar kom je nu even vertellen "fuck jullie goede eer en goede naam, ik doe het op mijn manier en als ik de hele wietwereld daar mee naar beneden trek, dan is dat maar zo."
          Goed, dat is wat extreem, maar daar komt het wel op neer. Da's niet netjes. Dat zouden we liever voorkomen.
          We willen niet dat jij gezeik krijgt, we willen zelf ook geen gezeik. De schijnwerper van de politie staat al strak op de wietteelt, we hoeven er niet ook nog een luchtalarm bij.
          Stel je ook eens voor; elke 2 weken parkeert een of ander joch zijn hond voor een hek, klimt met een gieter over dat hek, en komt 5 minuten later weer terug. Dat is niet verdacht, denk je?

          Bos(rand) klinkt prima. Langs het water is het te nat; de bermbegroeiing zal ook de planten met gemak overwoekeren, dan houd je niks over.
          Wandelgebieden vermijden natuurlijk..

          Hoe dan ook, er is een hele guerilla sectie, ik stel voor dat je daar eens rondkijkt voor benodigdheden. Elke aanpak is anders. Maar ik kan je verzekeren: hoe minder je er voor doet, hoe lonender de oogst is.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Bedoel je niet hoe meer je ervoor doet, hoe lonender?

            En het is niet in de tuin van het huis, maar daarachter. Het is meer een soort bouwval, met een tuintje, en achter het hek van dat tuintje een groot begroeid gebied wat niet van het huis is. Maar goed, het is duidelijk dat mijn mening hierover hier niet gewenst is dus ik zal verder zoeken.

            Comment


              #7
              Wat voel jij je vlug aangevallen, Adolfietje. LR2 en andere leden geven je prima gratis raad en jij begint dat je mening niet gewenst is

              Comment

              Bezig...
              X