Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lichtschema 1 cannabis plant 600 watt 8 weken groei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lichtschema 1 cannabis plant 600 watt 8 weken groei

    Korting op 420shop
    Weet iemand welk lichtschema ik moet hanteren voor 1 cannabis plant EVSA 600 Watt HPS 8 weken groei?

    #2

    18/6 tijdens de groei , 12/12 tijdens de bloei.

    Of wat bedoel je ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Ik bedoel niet alleen de tijdsduur per week, maar ook het wattage.
      HPS 600 watt koop ik, die dimbaar is.

      En dan wil ik weten de opbouw van het wattage en de lichtduur van de HPS lamp, voor 8 weken groeifase.

      Comment


        #4
        week 250 dan 4 weken 400 rest knallen met 600
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Want na een week kan een zaailing al 400 watt gebruiken? Dat is broodkweker praat. In principe kom je de eerste 5 weken toe met 100 watt... Elektriciteit daar kost niks mss?

          Comment


          • BackYardPlant
            BackYardPlant commented
            Editing a comment
            is dat echt onderzocht dan? dat een cannabis zaailing meer lumen licht negeert i.p.v. gebruikt?
            planten die ik voorgroei onder de 100W groeien langzamer dan planten die ik zonder voorgroei onder de 600W zaai dus ik twijfel of het echt wel zo is dat ze er niks mee doen/kunnen.. Het kan zeker wel met de 100W maar dat gaat wel langzamer volgensmij..

            ik weet wel dat er onderzocht is wat er gebeurd als je chrysantstekken van exact hetzelfde ras uit je kwekerij in Zuid-Afrika importeert en hier in Nederland naast Nederlanse stekken van exact datzelfde ras neerzet: Die uit Zuid-Afrika waar ze door meer licht harder groeide, groeien hier in Nederland harder dan de Nederlandse stekken die even oud en groot waren toen ze naast elkaar uitgeplant werden. Planten die hard doorgroeien en kunnen doorgroeien worden groter dan planten die langzaam begonnen. Dat werkt ook mee aan mijn twijfels
            Last edited by BackYardPlant; 4 May 2018, 11:59.

          #6
          beowulf inderdaad wil niet stroom verspillen, als de plant niet meer aankan
          Daarom ook de aanschaf van een ballast, om te dimmen.

          Hoeft het echt niet hoger dan 100 watt eerste 5 weken?
          En dat op 24 uur licht?

          Zesde week naar hoeveel wattage?

          Comment


            #7
            Ziet gewoon hoe groot die plant wordt en ga mee met die grootte. Ge kunt daar nu nog niks over zeggen, heeft geen zin.

            Comment


              #8
              Ik ga toch een kweekverslag van maken, dan kan je mee kijken, en advies geven.

              Comment


                #9
                beowulf je raadt aan om met 100 watt te beginnen?
                Dan heb ik in ieder geval het begin goed, en de rest komt dan inderdaad vanzelf wel.

                Comment


                  #10
                  als je een dimbare op 100 watt wil zetten,moet je de knop kapot draaien
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #11
                    ik groei 2/3 weken voor onder 250 w tot ik ze overpot in 18l dan schakel ik de 400 w omdat 250 w niet genoeg diepte heeft
                    als mijn dames scrognet bereiken 600 w erop en op 12/12 en hopen dat alles mooi volgroeit met 1ste maal toppen na 4de node
                    en nu wachten om 2de keer te toppen voor ze scrognet bereiken

                    Comment


                      #12
                      Ik zie zojuist dat ik de 600 watt alleen kan zetten op: 250,400,600 watt.

                      Dus ik moet beginnen op 250 watt, beetje veel voor 1 piepklein plantje.
                      4de week dus naar 400 watt.

                      Ik groei 8 weken, of de plant moet zo groot worden, dat het beter is, om al naar de bloei te gaan.
                      De kast is maar 176 cm hoog.
                      En gebruik DWC op 55 liter.

                      Comment


                        #13
                        ik heb 3 weken voor gegroeid met 9 enemys of the state en de klok stond op 24 uur per dag. het is een groot oerwoud nu. zit in week 3 van de bloei en de lamp hangt op ze hoogste punt nu dus denk dat 8 weken voorgroeien niet nodig zal zijn aangezien ze in de bloei ook nog tijdje door groeit

                        Comment


                          #14
                          wammes11 ik ga 1 grote plant kweken, dus die wil ik zo groot mogelijk laten worden, daarvoor is 8 weken groei voor nodig.
                          Hoop 1 vierkante meter ermee te bedenken, dus een hoop toppen, en scroggen.

                          Dat toppen is mij nog niet helemaal duidelijk.

                          Comment


                            #15

                            Comment

                            Bezig...
                            X