Soort plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Marielle1983
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2018
    • 9

    #1

    Soort plant

    Korting op 420shop
    hoi,

    ik hoop dat iemand mij hier kan helpen!!
    ik heb een beetje wiet van iemand gehad waar zaadjes in zaten. Deze heb ik rond 15 maart laten uitkomen en ze doen het goed. Aangezien ik niet weet wat voor soort het is en of het wel of niet een autoflower is?

    wie weet het wel kan mij helpen deze vragen te beantwoorden?


    mvg m.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Marielle1983
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2018
    • 9

    #2
    Nog een foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Aan de plant zelf kun je niet zien welke soort het is, weet je uit soort de zaden kwamen . Heeft deze vanaf maart buiten gestaan of heb je ze eerst binnen opgekweekt ?

      Houd er rekening mee dat zaden gevonden uit wiet vaak herma's voortbrengen.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Marielle1983
        Marielle1983 commented
        Editing a comment
        Nee ik weet niet de soort wiet waaruit ze voort kwamen. En deze zaden kwamen niet vanuit de shop! Ik had er echter wel 2 mannetjes bij gehad, die ik uiteraard heb weggegooid. Ze hebben eerst binnen gestaan die ene laat ik buiten staan die andere 4 gaan snachts naar binnen en overdag naar buiten. Kan je mij wel vertellen of dit wel of geen autoflower is?

        Ik hoop dat je me hiermee verder kan helpen.

        Bedankt voor je antwoorden.
    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Yeah, lol....uit welke wiet kwamen ze ?
      Dat is de soort die je hebt.
      Als 't uit de shop komt is de kans erg groot dat ze hermafrodiet worden.

      Ze zullen dan ook gaan reveggen.
      De topjes rotten dan weg, omdat de plant terug in de groei gaat vanwege het veel te vroeg beginnen.\
      Voordeel van reveg is wel dat je een veel grotere plant terug krijgt, maar ze zullen pas in september weer in bloei gaan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Marielle1983
        Stekje
        Nieuw Lid
        • May 2018
        • 9

        #5
        Nee was geen zaad uit wiet van de shop.
        Ik vraag me dus ook af of ik wel of geen autoflower heb. Als je dichtbij de plant staat ruiken ze al!

        mvg

        Comment

        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #6
          Vraagje?

          Vanaf 15 maart buiten gestaan ?
          Geen binnenlicht gehad of bijna niet?
          Na ongeveer 20 april niet meer gaan groeien?
          Laatste twee weken bloeiverschijnselen?
          Ongeveer ruim een meter hoog?

          Comment


          • Marielle1983
            Marielle1983 commented
            Editing a comment
            - Nee eerst binnen voor het raam in de zon zie antwoord hierboven.
            - Zo ong rond die tijd weet dat niet precies.
            - de witte haartjes kwamen al heel snel nu word het steed meer en voller (zie foto)
            - ja zijn ong meter hoog zie foto
        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #7
          Ipie gaat voor de wasmachine
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Ipie
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2016
            • 2241

            #8
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
            Ipie gaat voor de wasmachine
            Jij weet ook ''alles'' van me hé!!

            Comment

            • Ipie
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Feb 2016
              • 2241

              #9
              Ik zet mijn geld op afjes als het de laatste weken niet meer gegroeid zijn....
              Zijn wel erg gestrekt maar is geen lengte meer bijgekomen toch?
              Ze hebben maar en bepaalde levensduur om te groeien, dat doen ze nu niet niet meer begrijp ik .............
              En het laatste wat nu gebeurt is lichtjes in de bloei schieten, veel hoef je er niet van te verwachten van de plantjes...

              maja, wie ben ikke hé?

              Comment


              • Marielle1983
                Marielle1983 commented
                Editing a comment
                Ik zal dit nauwlettend in de gaten houden.
                Bedankt voor de antwoorden. Zodra ik meer weet zal ik jullie dit laten weten.

              • Marielle1983
                Marielle1983 commented
                Editing a comment
                Ik heb het een en ander nog eens nagelezen maar ik ben er bang voor dat ze toch terug de groei zijn ingegaan of zoiets. Wat kan ik nu het beste doen om toch nog wat te kunnen oogsten van deze planten. Moet ik de topjes wegknippen of zo laten alles breekt vanzelf weer af en mag je dan ook nog toppen of is dat af te raden mvg
            • joremkrank
              Cronic Grower
              Lucky Member
              • Oct 2015
              • 3260

              #10
              ik gok op klimop
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #11
                Als ze terug de groei in gaan, dan zul je dat over een week of 3 pas merken. Wegknippen heeft geen zin. Oogsten kan dan rond september/oktober.
                Als het toch AF's zijn, dan kun je over een maand of anderhalf oogsten. Dan zullen ze ook niet meer in groei schieten.

                Wat je in de tussentijd kan doen, is wachten. Meer niet.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                • Marielle1983
                  Marielle1983 commented
                  Editing a comment
                  Ok top, ik wilde het idd al afwachten en zie wel wat er gebeurd. Bedankt voor de info
              • Marielle1983
                Stekje
                Nieuw Lid
                • May 2018
                • 9

                #12
                Zullen het toch AFjes zijn aangezien ze al topvorming beginnen te krijgen?
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #13
                  Is nog weinig van te zeggen. Ze stonden al in bloei, dat kan nog veranderen.
                  Je let nu vooral op het nieuwe blad, dat moet een oneven aantal vingers blijven houden.
                  Als dat gaat afwijken is de kans groot dat ze terug in de groei aan het gaan is.

                  Mja, niks van te zeggen dus, hopen op een autoflower, dan kun je over een week of 5 al oogsten.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • Marielle1983
                    Marielle1983 commented
                    Editing a comment
                    Hh ja dat hoop ik idd ze ruiken/stinken al heel erg. De bladvingers blijven oneven. En ze groeien op dit moment niet meer allen toppen
                • Marielle1983
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • May 2018
                  • 9

                  #14
                  Ff nieuw fotootje Wat vind jullie ervan?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #15
                    Very nice
                    Een autoflower dus
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                    • Marielle1983
                      Marielle1983 commented
                      Editing a comment
                      Hhhh ja ik denk ook al bijna klaar!!
                  Bezig...