Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer LST toepassen, Doe ik het goed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Eerste keer LST toepassen, Doe ik het goed?

    Korting op 420shop
    Ik had al een tijdje zin om eens low stress training toe te passen bij een van mijn wietplanten, voor zover ik weet moet ik de planten ombuigen zodat de lagere bladeren meer auxine krijgen en uitgroeien tot colas,
    maar nu heb ik dit al toegepast op ongeveer 12 dagen.

    Is dit te vroeg? zou ik wachten tot het plantje terug wat recht omhoog groeit en 3-4 internodes heeft? Ik heb ijzeren stukjes draad onder all de blaren buiten de 'hoofdtop' gezet zodat deze hoger staan..
    Gaan ze hierdoor uitgroeien tot main colas of ben ik mijn tijd aan het verspillen.. iemand met super groene vingers?

    Mvg
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik denk dat dit veel te vroeg is, je plantje is nog heel fragiel tijdens deze periode.. er zijn ook niet echt veel bladeren die over elkaar hangen dus veel zin heeft het niet denk ik..

    Comment


      #3
      Ik dacht dat dit niet veel uitmaakte? Had gelezen dat zo vroeg mogelijk beginnen het beste was voor een autoflower, misschien iets te vroeg dan!

      Ik hoopte eigelijk op dat de 2 scheuten naast de 'hoofdtop' gelijkmatig met de 'hoofdtop' meegroeien en dus 3 hoofdtoppen worden.

      Comment


        #4
        Dikke prima zo. Maar ik zou ze hoger boven de grond houden. Nu krijg je straks opspattend water. Als het bladerdek goed gevormd is dan blijft de aarde langer vochtig. Dat kan stamrot tot gevolg hebben.
        Vanuit de lobblaadjes groeien vrijwel nooit nieuwe takken. Dus ik zou die als minimale hoogte aanhouden. Als je de pinnetjes nu weg haalt, dan kun je 't overmorgen opnieuw proberen
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Goed om te horen, merci voor je snelle respond LR2 ga ik morgen dat is even gelijk zetten met die lobblaadjes nu maar hopen dat ze mooi veel toppen ontwikkeld.

          Comment

          Bezig...
          X