Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer moet je stoppen me water geven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer moet je stoppen me water geven?

    Korting op 420shop
    Ik heb al heel veel gelezen op het forum en al veel geleerd maar ik vind niet terug wanneer je best stopt met water geven. De witte draadjes beginnen bruin te zien nu maar de trichomen zijn nog bleek.
    Bij mijn vorige (eerste) kweek had ik toprot daarmee mijn vraag

    #2

    Comment


      #3
      bedankt maar dat bedoel ik niet echt, moet je een week voor ze klaar zijn om te oogsten stoppen met water geven of mag je ze water geven tot ze klaar zijn om te snoeien?

      Comment


        #4

        Waarom zou je stoppen met water geven?
        Als ze nog dorst hebben de boel vochtig houden.....
        Als ze klaar zijn knippen moeten toch gedroogd worden na die tijd.....
        Last edited by QnQ; 14 May 2018, 07:19.

        Comment


          #5
          ok bedankt , i dacht dat ik ergens gelezen had dat sommige stoppen met water geven een week of 2 voor het einde daarmee mijn vraag. bedankt voor de reactie

          Comment


          #6

          Nee, stoppen met voeding geven zal daar mee bedoelt worden, succes!!
          Last edited by QnQ; 14 May 2018, 07:20.

          Comment


            #7
            Soms stopt men met water geven. De achterliggende gedachte is dat de plant denkt dat ze dood gaat en hierdoor meer hars aan gaat maken ter bescherming.

            Of het werkt, geen idee. Hoort thuis bij de categorie klieven / suiker water geven / donker zetten. Allemaal manieren om meer opbrengst te genereren waar je je bedenkingen bij kunt hebben.
            Last edited by Flip Hasjkip; 13 May 2018, 11:49.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #8
              ok bedankt dan blijf ik gewoon water geven

              Comment


                #9
                dagje of 3 voor je gaat oogsten laten droogtrekken , ( maakt dat de planten lichter wegen en sneller normaal drogen )
                wat ik ook veel lees is langzaam maar minder licht geven de laatste dagen
                10/8/6 dagje donker , en snoeie

                Comment


                  #10
                  Droge planten bevatten minder terpenen en andere stoffen die medisch interessant zijn. Ik houd mijn planten als het kan in topgezondheid tot het eind.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #11
                    het gaat niet over gezondheid he , en waarom zou je u plant tot de dag watergeven dat je ze omhakt?
                    heeft geen zin he.

                    Comment


                    • LR2
                      LR2 commented
                      Editing a comment

                    • roller
                      roller commented
                      Editing a comment
                      watvoor nut heeft het om goede plantencellen te hebben al je haar omdoet?
                      ik snap je redenatie hoor , maar een wereld van verschil zie ik niet gebeuren in die 3dagen.

                    #12
                    Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                    Soms stopt men met water geven. De achterliggende gedachte is dat de plant denkt dat ze dood gaat en hierdoor meer hars aan gaat maken ter bescherming.

                    Of het werkt, geen idee. Hoort thuis bij de categorie klieven / suiker water geven / donker zetten. Allemaal manieren om meer opbrengst te genereren waar je je bedenkingen bij kunt hebben.
                    Jup. Aangezien het een paar weken duurt eer trichomen rijp zijn en calyxen indikken vraag ik mij af wat die kwakzalvers denken te bereiken op 2-3 dagen

                    Comment


                      #13
                      Oorspronkelijk geplaatst door roller View Post
                      het gaat niet over gezondheid he , en waarom zou je u plant tot de dag watergeven dat je ze omhakt?
                      heeft geen zin he.
                      Jij drinkt toch ook wanneer je dorst hebt? Of is het met planten niet zo tot de laatste dag?

                      Comment


                        #14
                        klieven doet niet zo veel, spreek uit ervaring, heb het geprobeerd. Of het moet zo minimaal zijn dat je het niet merkt.

                        Is wel sneller drogen, dat dan weer wel, maar daar houdt het ook bij op. Voelde me niet extra stoned o.i.d. van de wel gekliefde tegenover de niet gekliefde.

                        Comment


                          #15
                          enigste wat echt nut kan hebben is als je ze wat droger teelt omdat ze om uitdroging tegen te gaan meer (was het nou harsen of trichomen...) aanmaken, maar dan moet je de gehele kweek droger dan gemiddeld kweken, Niet pas aan het einde; dat kan, kijkend naar de ontwikkeltijd zoals hierboven ook genoemd werd, gewoon geen nut hebben.

                          Comment

                          Bezig...
                          X