Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met hennep? (om olie van te maken)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    iemand ervaring met hennep? (om olie van te maken)

    Korting op 420shop
    ik probeer zelf mijn cbd olie te maken en heb die de eerste keer gemaakt met cbd wiet maar deze was veel te hoog in thc . Dus nu proberen met cbd hennepplanten. iemand ervaring hoe je deze het beste kweekt ? heb nu zelf 1 plant grootgebracht op dezelfde manier als wietplanten maar de opbrengst lijkt mij zeer weinig

    #2
    Het zijn wietplanten.. Dus in principe reageren ze hetzelfde. In hennep kan ik mensen wel adviseren om iets vaker te toppen, zo krijg je een bossigere plant. Veel hennep is nogal sativa, en heeft de neiging om dun te blijven.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Paar jaar geleden ooit een handje neergegooid op de Veluwe na het vissen. En er stonden later veel planten .

      M.a.w als ik jou was gewoon wat guerrilla kweekjes doen. Kilo zaad kost geen zak. Je kansen verspreiden. Misschien grond wat los harken. Kijk wel of er niet te veel wortels in de grond zitten. Concurrentie vinden ze niet leuk en winnen ze niet altijd.

      Volgens mij mag je van hennep ook max 5 thuis. Dus idd als je toch thuis gaat kweken is wat lr2 zegt slim, toppen die planten anders schiet het niet echt op.
      suc6!

      Comment


        #4
        bedankt iedereen voor de goede raad , binnen een paar weken kan ik terug een kweek doen , dan maak ik er een verslagje van

        Comment


          #5
          Guerilla met goedkoop hennepzaad en dan superveel mannen rondstrooien zodat iedereen in de omgeving allemaal zaad in de toppen krijgt



          lijkt me niet zo'n chill plan..



          K zou gewoon een paar CBD soortjes halen en die zelf netjes verzorgen.
          K wil je niks aan praten, maar zodat je even weet wat ik bedoel:
          https://420shop.nl/wietzaden.html#cb...Ajax=1&thc=344

          Comment


          • Helemaal Top
            Helemaal Top commented
            Editing a comment
            "n Nederland heeft vorig jaar 1.633 hectare aan hennep gestaan op akkerland verspreid over heel Nederland" - boerenbussines. Maakt het dan uit als Bino wat rond zaait? Geeft dat zo'n enorm effect? Correct me if Im wrong Bij nader inzien heb je gelijk. Als iedereen dit doet is het een probleem.
            Last edited by Helemaal Top; 14 May 2018, 12:37.

          • BackYardPlant
            BackYardPlant commented
            Editing a comment
            Precies dat laatste, als meer mensen dat gaan doen krijgen we een probleem

            Een doet weinig, maar de massa doet alles.

          #6
          bedankt BackYardPlant voor de link

          Comment

          Bezig...
          X