Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Potgrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Potgrond

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hier tweede foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Ik neem zelf altijd de goedkoopste.
      Als je guerilla in potten doet, ga er dan vanuit dat alle potten weg zijn net voor de oogst. Als de slakken, rupsen, konijnen, duiven of herten niet eerder zijn. Dan kun je beter zo min mogelijk geld uitgegeven hebben.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Maar zonder potten heb je dan toch dezelfde problemen? En ik heb maatregelen bv kippengaas en korrels ronde de pot tegen slakken en mieren en herten komen niet in mijn omgeving voor.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Op de ene staat ecoterra maar zal wel hetzelfde zijn

            Comment


            • Anthony997
              Anthony997 commented
              Editing a comment
              ja is hetzelfde.....je kan altijd naar de winke gaanl om de zakken te vergelijken het enige verschil dat je zal zien is de inhoud en de prijs....voor de rest niks !

            #7
            Ewi45 https://www.aliexpress.com/item/1PC-...ceBeautifyAB=0 Ik had deze vorig jaar ingegraven vorig jaar en gevuld met Lidl Potgrond. En alsjeblieft gebruik geen gif in de wijde natuur

            Comment


            • Ewi45
              Ewi45 commented
              Editing a comment
              Wat bedoel je met gif? De pot zelf of wat? Ik ben zelf heel ecologisch en ben tegen vervuiling maar ik begrijp niet wat je bedoelt?

            #8
            Iemand nog extra tips over outdoor kweken alles is welkom kweek voor de eerste keer en kijk er naar uit echt alle tips zijn welkom van voeden tot bewateren of andere dingen ik weet echt nog niet het feine van growing

            Comment


            #9
            Hier beginnen en 700 topics lezen ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #10
              Of beginnen in het vorig topic waar je naar geschikte grond vraagt. Of nog een derde topic openen? Keuzestress...

              Comment


              • Ewi45
                Ewi45 commented
                Editing a comment
                Hahahaha ja swaar Kwil gwn van de eerste keer het deftig doen en heb al veel opgezocht al twee weken ongeveer maar het probleem is dat iedereen zijn eigen manier heeft om te kweken en ik er zelf ook een wil ontwikkelen maar kmoet wel weten waar te beginnen hahaha bedankt allemaal voor de tips

              #11
              Momenteel bezig met eerste buitenkweek, heb momenteel een cheese af staan sinds half april in DCM universele potgrond, doet het nog steeds goed, heb alleen 3x een beetje DCM groenten en kruiden meststof gegeven omdat ik dat hier nog toevallig had liggen
              Voor de plantjes die sinds een weekje boven zijn heb ik DCM ecoterra groenten & kruiden genomen omdat deze iets geschikter leek vanwege de extra zeewierkalk enz, of het echt een verschil zou maken weet ik nog niet maar als ik mij niet vergis was het prijsverschil tussen beiden verwaarloosbaar
              Aan de ecoterra groenten en kruiden heb ik trouwens ook nog vertafort korrels toegevoegd, maar kweek niet guerilla, wel buiten in potten

              succes!

              Comment

              Bezig...
              X