Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met grond :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding: Hulp nodig met grond :)

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben de johnnydekweker en ik heb 9 dagen geleden 4 zaadjes ak47 (geen autoflower) ontkiemt en daarna in potjes met normale potgrond gestopt. (Ik heb ze buiten staan)

    nu zijn ze best rap aan het groeien, dus wil ik ze binnenkort overpotten in 11liter potten.

    ik heb even op internet gekeken qua voeding en wat de beste grond is. Nou lees ik veel verschillende dingen en kom er met het internet alleen niet echt uit..

    kan ik ze ook gewoon overpotten in normale potgrond en alleen watergeven, of verpest ik daarmee mijn plantjes?

    ik hoor graag wat jullie mij aanraden!



    groet,

    johnnydekweker

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik ga er even vanuit dat je een beginner bent, en dat dit je eerste kweek is. Het zou cool zijn om die goed af te ronden toch?
    Dan geldt de KISS methode: Keep it simple, stupid!
    Sluit het internet af, ga naar de bouwmarkt of de super, kijk of je potgrond kunt vinden die er niet uit ziet alsof hij buiten gelegen heeft: geen verkleuring door de zon, geen gaten, niet nat, geen onkruid. Dat is het goede spul. Koop de goedkoopste universele mest die je kunt vinden (NPK gehalte moet hoge N hebben, lagere P en K).
    Vul je 11L potten met die aarde. Schep er twee eetlepels mest doorheen.

    De rest van de tijd is het een kwestie van wachten en watergeven. Probeer af en toe wat regenwater, vinden ze lekker.
    En dan kun je over 3 maanden oogsten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      hup hup naar de growshop en koop allmix
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Gewoon naar de tuincentrum gaan.
        geen dure aarde kopen speciaal voor wiet !
        Alleen maar geld verspilling !
        Ik heb aarde van DCM groenten en kruiden.
        Mijn dame is hier super tevreden over en er zit voor 100 dagen voeding in.
        binnen paar weken begin ik met voeden (biotabs )

        zorg dat de winkel waar je je potgrond haalt de zakken binnen bewaard en niet buiten.

        Veel geluk met je kweek.
        Last edited by Anthony997; 7 June 2018, 22:12.

        Comment


          #5
          Top! Hartstikke bedankt voor de reacties

          Comment

          Bezig...
          X