Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje blijft krom groeien wat kan ik hieraan doen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantje blijft krom groeien wat kan ik hieraan doen?

    Korting op 420shop
    Beste kwekers, ik ben nu bezig met mijn 1ste kweekje, momenteel zit ik op dag 11 maar nu zit ik met het probleem dat mijn plantje scheef blijft groeien hoe perfect rect ik het ook maar probeer onder mijn lamp te zetten. Kan dit kwaad voor als deze groter word of is er enige oplossing om dit niet voor te hebben?

    Alvast vriendelijk bedankt voor inkomende info.

    Even alvast een fototje makeb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    die ziet eruit alsof ie naar 't licht toe groeit

    zal wat minder stabiel zijn, maar nog steeds afbloeien, mogelijk wat ondersteuning vereist omdat ze sneller kan omzakken


    niet in een storm zetten dan klapt ze wel om

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment

    • Jannickjc
      Jannickjc commented
      Editing a comment
      Ok daar ga ik zeker rekening mee houden maar kheb nieuwe lamp besteld deze komt morgen aan dus hoop dat ze dan wat rechter naar de lamp toe gaat gaan en khoop of deze wel een goede keus van lamp is '' vermits ik '' om eerlijk te zijn een grote noob ben'' ik heb al wat kweekverslagen van je gelezen en mss weet jij dit wel en op wat hoogte ik deze zou mogen hangen. Het betreft deze lamp: LUMERI FX120-FSP

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Ik hoop het ook voor je! Leuk om te horen Eerlijk gezegd heb ik helaas nog niet zo veel verstand van LED, kom ook niet op de site van de fabrikant.. blijft me een error geven. Misschien kan je het zelf ergens bij de fabrikant vinden?

    #3
    Wiet is best flexibel. Als ze direct onder de lamp staat, dan trekt dat wel recht. En anders af en toe eens hard blazen tegen de stam, daar wordt die stevig van. Dan zakt die ook niet zo snel door.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Jannickjc
      Jannickjc commented
      Editing a comment
      Hehe dat is nu net het probleem ik zet deze nu al zelf met een winkelhaak regelrecht onder de lamp zie foto... En nog steeds hetzelfde probleem :p maar morgen komt mijn nieuwe lamp toe hopelijk trekt die mijn plantje wel recht.

    #4
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      sterker lampje

    • Jannickjc
      Jannickjc commented
      Editing a comment
      Ja idd ga blij zijn als mijn nieuwe toekomt deze was een standaard plant grow lamp 4,5watt neutral white. Niet echt zo evident dus. Ik had gehoopt mijn nieuwe toe te krijgen vandaag maar zal voor morge zijn deze heeft deze specs: nformatie producent
      Type: LED Groeilamppeer (Full spectrum)
      Opbrengst: 120 Watt (36 LEDs x 3.3W)
      Stroomverbruik: 24 Watt
      Fitting: E27
      IP: IP44
      Areal: 1-3 m2
      Materiaal: Aluminium en Hard plastic
      Lichtbreedte: 140 graden
      Kleur: Rood (625-630 nm) - 22 LEDs
      Blauw (445-470 nm) - 8 LEDs
      Wit (6500K) - 1 LEDs
      Warm wit (3500K) - 1 LEDs
      IR (730nm) - 2 LEDs
      UV (380nm) - 2 LEDs
      Spanning: AC 85-265V
      Levensduur: 50.000 uur
      Certifikaten: CE, RoHS
      Afmetingen: 120 x 142 mm.
      Gewicht: 350 gram.
      Handleiding: Engels
Bezig...
X