Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verbeterpunten/tips voor beginnende kweker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verbeterpunten/tips voor beginnende kweker

    Korting op 420shop
    Ik ben sinds vorige week 4 citral skunk zaadjes (geen autoflower) aan het planten. 3 zijn al te zien en eentje niet. Ik heb ze in een pot van middel formaat. Ik gebruik potgrond en bij de beschrijving las ik dat er genoeg voeding in zat voor de eerste 8 weken. De planten staan in me tuin en hebben aardig wat zon. (alleen is er de laatste tijd niet veel zon) Ik vroeg me af zijn er dingen die ik fout doe of die ik wel moet doen. Ik las op internet veel verschillende methoden maar ik heb het liefst dat ik zo snel mogelijk kan oogsten. Ik geef de planten regenwater die ik opvang in een emmer buiten. Voor de rest is mijn tuin alleen maar steen dus ik zou niet veel last moeten hebben van slakken enz. Er zijn waarschijnlijk nog een hoop belangrijke dingen die ik niet toepas dus ik vroeg me af of jullie nog dingen wisten. Ik waardeer het erg.
    Last edited by jvds184; 18 June 2018, 21:15.

    #2
    Hier kan je al wat nuttige info voor starters vinden. Zijn het regulier of autoflowers? Waarom gebruik je vette letters? En post je dubbel?

    Comment


    • jvds184
      jvds184 commented
      Editing a comment
      Ja ik had eerst niet gezien dat er ook een buitenkweek forum was haha. Heb me net aangemeld dus begrijp nog niet hoe het hier helemaal werkt. Maar ik heb echt al het hele internet afgespeurd enzo. heb dat toegepast maar ik dacht mischien weten de mensen op dit forum nog meer.

    • jvds184
      jvds184 commented
      Editing a comment
      https://www.wietzaadjes.nl/citral-skunk-bulldog-seeds/
      deze waren het. Dat is een reguliere volgensmij

    • Nonsense
      Nonsense commented
      Editing a comment
      Citral Skunk van Bulldog seeds zijn feminised wietzaadjes dus geen regulier

    #3
    En je denkt ik gebruik dikke letters in m'n hele post, dat is helemaal niet vervelend om te lezen ?
    Allrite...da's een keuze.

    Binnen 2 maanden en 3 kilo oogsten wil iedereen, maar zo werkt het niet.
    Geduld......tot in november.

    Succes.

    Ohja, je andere topic heb ik verwijderd.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • jvds184
      jvds184 commented
      Editing a comment
      Dat deed ik niet met opzet zoals ik hierboven zei en dat van 3kilo snap ik ook wel.... Maar als je toevallig nog iets ziet wat ik verkeerd doe of dat het zo wel goed moet gaan dan hoor ik het graag. (heb de dikke letters aangepast, ging iets fout bij kopieren)

    #4
    Vervang "me" door "mijn" of "m'n".

    De planten staan in me
    Dat klinkt nogal raar.

    We hebben allemaal het liefst onze oogst op bestelling binnen een minuut en gratis. Da's fout nummer 1. Kweken kost tijd, tijd loont. Als je een week te vroeg oogst, dan smaakt je wiet naar hooi. Doe je dat een week te laat, dan is het best wel erg lekker. Foto's plaatsen helpt veel als je tips wilt. Dan kan men zien of er wat kan verbeteren.
    Nu is het een beetje alsof je een dak geplaatst hebt, en ons vraagt of we lekkages zien.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X