Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten/ Of mijn plant gezond is

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer oogsten/ Of mijn plant gezond is

    Korting op 420shop
    Ik heb 2 Citral Skunk planten in mijn tuin. Ik weet bijna niks van de kwaliteit, het kan zijn dat het totaal niet te roken is en dat ik het niet door heb.
    Hij zit in de bloei, (fotos hieronder) maar 2 van de 3 planten zien er niet gezond uit. De bladeren lijken verrot aan de buitenkant maar de toppen zien er goed uit. 1 plant ziet er wel gezond uit.
    Mijn vraag was hoelang ik nog moet wachten met oogsten en of het verstandig is om de obrengst op te roken.
    Hier de zaadjes die ik gekocht heb: https://www.wietzaadjes.nl/citral-skunk-bulldog-seeds/
    Hier de fotos:
    Plant 1: (deze ziet er redelijk gezond uit) Dit zijn de eerste 3 fotos. Ik was benieuwd of deze gezond.



    Plant 2: ziet er minder gezond uit verbrande zijkant van het blad. Ik verwacht niet dat ik deze kan roken. Dit is de 4e en de 5e foto.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
    Last edited by jvds184; 8 October 2018, 13:30.

    #2
    Ik zie slechts 1 foto, rest staat extern en daar klikken de meeste mensen niet op. Zou ze even hier op JD uploaden.

    De foto die ik zie lijkt wel alsof de plant veel te nat staat aan de donkere aarde te zien.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • jvds184
      jvds184 commented
      Editing a comment
      Ik kon niet meer dan 1 Foto plaatsen om een of andere reden.
      De linkjes zijn via gyazo, is over het algemeen wel te vertrouwen.
      Via virus total kan je ook een link scannen.
      Ik had de plant net water gegeven. Ik verander de foto wel naar een van dichtbij van de toppen.
      Bedankt voor de reactie.

    • jvds184
      jvds184 commented
      Editing a comment
      Laat maar het lukt me ineens wel .
      Ik zal ze hier uploaden.

    #3
    Gezond zijn ze absoluut niet. Gezond ga je ze ook niet meer krijgen helaas.

    Om er wat rookbaars vanaf te halen zul je nog een aantal weken moeten afzien, en kaarsjes branden dat er geen rot in komt.

    Had je eerder aan de bel getrokken, bijvoorbeeld toen al het blad er nog aan zat, dan hadden we kunnen helpen om de boel gezond te houden. Nu is dat helaas te laat.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • jvds184
      jvds184 commented
      Editing a comment
      Oke bedankt voor de reactie, zoiets dacht ik al.

    #4
    Volgend jaar beter. Van fouten leer je alleen maar

    Comment


      #5
      Ja, die is wel erg geel. En er is groen nodig om energie op te wekken.
      Er valt niet zoveel meer te doen.
      Zo lang mogelijk laten staan, heel weinig water, en bidden voor nog flink wat zon.
      Alleen blad verwijderen dat bruin is en dor naar beneden hangt.

      //
      Lees de privacy policy van externe opslagsites eens
      Alles begrijpen valt niet altijd mee, maar je krijgt wel een idee welke informatie ze van je verzamelen en aan al hun partners beschikbaar stellen.
      Het gaat dus niet meteen om een trojan of virus maar om je gegevens en rommel dat je op je computer/tablet/gsm krijgt.
      Alle partners van zo'n site zijn ook in staat cookies op jouw computer te zetten, niet alleen gyazo (of tinypic of andere)
      En die partners hebben ook weer partners en zo komt al je info beschikbaar, wordt je gevolgd bij alles wat je doet op het internet en krijgt je computer last van constipatie en je internetverkeer last van filevorming.

      Prima als je daar geen probleem mee hebt, dat kiest ieder voor zichzelf, Ik (en veel anderen) kiezen ervoor dit zoveel mogelijk te beperken.
      //


      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X