Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Makkelijkste haze soort om te kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Makkelijkste haze soort om te kweken?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ga binnenkort aan mijn eerste binnenkweek beginnen en heb nu mijn kweeksetup samengesteld.. nu is mijn vraag welke wiet soort raden jullie aan voor een beginner om te kweken(liefst haze), welke zaden zijn goed etc.
    Is het uberhaupt te doen als beginnend kweker om wiet te kweken die coffeeshop waardig is? Rook zelf namelijk geen wiet als het niet van goeie kwaliteit is.. en weggooien is ook zonde natuurlijk. Dus hierbij welke wietsoort(en) zijn het makkelijkst goed te kweken als beginner?



    Last edited by Ethereum; 24 October 2018, 19:26.

    #2
    Ik zou de soorten nemen die je ook graag rookt.
    Er zijn geen makkelijke soorten.
    Autoflowers zijn voor buitenkweek.

    De soorten die de kortste bloei hebben zijn misschien wat makkelijker, maar om erachter te komen welke dat zijn zul je kweekverslagen van andere kwekers moeten lezen want wat de verkopers je proberen wijs te maken vwb de bloeitijd is apekool.
    En als je kweekverslagen zou lezen was je misschien dit topic niet gestart

    Je hoeft ook niet 1 soort te kweken, je kan er ook 2 doen, of 3, of 4, of 5 tegelijk.
    Zou het bij 9 plantjes houden denk ik. Dat lijkt me wel inspanning genoeg voor een beginner.
    Het aantal planten bepaalt niet het resultaat, met 9 kan je net zoveel halen als met 16 bijv.

    Wat je ook doet, vertel niemand dat je kweekt.
    Ook niet je beste maat, of je vriendin, of je moeder, of je oma, of je neefje.
    Indien mogelijk natuurlijk. Als je met iemand samenwoont zal die het wel te weten komen natuurlijk, maar eigenlijk liever helemaal niemand.

    btw. er is hier op het forum ook een Introductie topic, als je je geroepen voelt om jezelf even voor te stellen.

    Voila, dat lijkt me een goed begin.
    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik ben zelf geen voorstander van dure voedingen en dure aarde. Dat zou bij mij als eerste van de bestellijst gehaald worden.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X