Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help

    Korting op 420shop
    Hoi ik heb nu 2 keer gedraait met een budmeister en allebij de keren had ik van 4 planten total Maar 20 gram max
    heb op zolder geen tent staan eerst dacht ik mischien dat het de tempratuur was Maar in de zomer had ik zelfde probleem dus graag wat hulp

    #2
    Je zal echt meer moeten vertellen hoor, gewoon precies wat je gedaan hebt,wat je set-up is, je temperaturen enz enz. hier kan niemand iets mee
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #3
      Ok heb op zolder een 1 budmeister Hangen een basic set up gewoon lamp raam afgeplakt stuk van me zolder in gericht om te kweken begon eerste keer in Sept de groei ging goed Maar were ook wat louder buiten waardoor het ook wat kouder werd op me zolder dus dacht dat het probleem was dus in begin zomer nog een rondje gedraait Maar zelfde resultaat groeit prima tot het naar bloei fase gaat dan lijkt er niet veel meer te gebeuren terwijl ik het zelfde resultaat behaal met autoflowers

      Comment


        #4
        En las op internet dat autoflowers geen extra voeding nodig hadden

        Comment


          #5
          Cv op zolder?
          waar gaat je lucht heen
          zorg je voor verse lucht
          hoe is de lv en de temp
          is de zolder schoon
          wat voor grond gebruik je
          Etc etc beetje de standaard dingen even erbij zetten
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

          Comment


            #6
            Natuurlijk hebben ze extra voeding nodig, ongeacht waar je ze in zet, zelfs de zwaarst bemestte potgrond levert voeding voor maximaal 6 weken,
            Dus tegen de tijd dat je planten volop in bloei waren was jouw grond helemaal leeg,
            Raadsel opgelost.
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

            Misty's ABC

            Comment


              #7
              Maat potten?

              Comment


                #8
                Wat is een budmeister ?
                Iets van Budweiser ofzo?

                Doe de volgende keer een kweekverslag maken, als je dat regelmatig bijhoudt, vertelt wat je doet, fotootjes erbij etc..dan krijg je vanzelf commentaar als er wat fout gaat. (je moet wel een beetje tegen commentaar kunnen natuurlijk)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • misty
                  misty commented
                  Editing a comment
                  Waarschijnlijk bedoelt hij de budmaster, mja welke versie mogen we raden.

                #9
                Zou je toch echt eens een avondje verdiepen in het kweken van een plant.

                Toen ik wou beginnen met kweken heb ik hier een goede basis aan gehad!
                https://www.cnnbs.nl/handleiding-voor-autoflowers-1/

                Jij kan ook leven op water en brood maar gelukkig zal je niet zijn.
                Als je een goede oogst wil zal je toch echt meer moeten doen.

                Comment

              Bezig...
              X