Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschil breeder of bemesting?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verschil breeder of bemesting?

Korting op 420shop
    Hello iedereen,

2de kweekje AF’s is al een goeie maand bezig (2 weken in klein hokje met enkel led balkjes van Ali in een half liter potje en 2 weken in mijn “groot” hokje in 8 liter root pouch potten)

Ik wil gewoon even het verschil laten zien tussen mijn 1e kweekje en mijn tweede tot nu toe wegens enorme (in mijn ogen) verschillen.

1e kweekje

Universele potgrond
    Regen en kraantjeswater afwisselend
    Direct in grote pot gezet
    Enkel Plagron bloei vanaf bloei tot 2 weken voor einde
    Zaadjes van RQS ((Royal AK)

2de kweekje

​​​​​
    Universele potgrond gemengd met bloedmeelkorrels en beendermeelkorrels
    Afgezuurd regenwater op 6 met om elke waterbeurt een mengeling van beendermeel en bloedmeel in het water
    Eerst in klein potje laten “voorgroeien” met rootstimulator
    Plagron bloei en vinassekali vanaf de bloei (nu nog niet)
    Zaadjes van Barney’s farm (Easy skunk en Sin Tra Bajo)

Beide foto’s zijn genomen wanneer de planten ongeveer 1 maand boven de grond staan. In mijn 1ste kweekje had ik 3 plantjes, nu staan er 4 in .... overdaad denk ik wel in mijn klein hokje ...(plantje rechts vooraan is mijn eerste poging tot toppen en dat ging blijkbaar goed (geef mezelf op dit moment een schouderklopje) )

Het is net zoals pannenkoeken bakken .... de eerste lukt ook nooit echt goed ....

Grtzzzzzzzz

Attached Files
    Last edited by Tsjara; 2nd July 2019, 15:23.

Voor iedereen is het een zoektocht naar een manier van kweken die het best bij die persoon aansluit. Zo te lezen ben je op de goede weg

Vind je wel wat enthousiast met de voeding (aangezien ik steeds lees dat AFjes weinig nodig hebben), maar goed je hebt het niet over doseringen dus mogelijk heb ik nu een compleet verkeerd beeld. Daarbij moet ook gezegd worden; als het goed werkt vooral blijven doen, gaat het ergens toch fout kan je er weer van leren
    - Kweekverslag: Critical Jack, Gorilla Glue & OG Kush
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

1e kweekje hangen de lampjes ook aan het plafond denk ik ?
      Dat scheelt al heel veel natuurlijk, ze krijgen nu 3-4x zoveel licht.
      Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X