Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hellup... ik weet t niet meer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hellup... ik weet t niet meer

Korting op 420shop
    Dag wijze mensen van het forum...
    ik heb 4 Jack Herar planten staan. Staan nu dikke 5 wkn in bloei. Onder LED lamp van 90 x 3 watt highpower CREE LEDs (gekopieerd van de verkoopsite) Ze staan in aarde, krijgen momenteel 5 ml canna bloom en 1 ml green sensation per liter water. Bladeren zien er goed uit. En ik vond ze op 1 na ook goed gaan. Nu twijfel ik vooral bij die ene of het een herma of mannetje is.
    Er zitten veel zaadjes in die ene, in 2 andere wat minder en in 1 nauwelijks zaden.
    Ik kan geen echte ballen ontdekken, maar het is gewoon anders dan de vorige kweek. Maar dat was amnesia. De foto’s zijn van die ene met heel veel zaad erin. Is het inderdaad een herma? En zo ja, wat doe ik? Ik kom er zelf met behulp van forum, foto’s en manlief zijn input niet uit. Ik hoop dat jullie wel weten of het een herma is....
    bedankt!
    (ik hoop dat t lukt met de foto’s....)
    Attached Files

In deze post staan en paar mooie afbeeldingen, denk dat je daarmee wel uit de voeten kan.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/forum/buiten-wiet-kweken/buiten-wiet-kweken-aa/kweekverslagen-aa/1415107-buitenkweek-jdc-lucky-queen-en-frisian-duck?p=1428624#post1428624

- Kweekverslag: Critical Jack, Gorilla Glue & OG Kush
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

• Sassenach
      Sassenach commented
      Editing a comment
      Das een hele goeie, dank je wel!

Als je ze verder niet behandeld om zaden aan te gaan maken dan zit herma gen in de genetica.

Alles waar zaden in zitten wegdoen en opnieuw beginnen er komt nooit geen goede kwaliteit wiet vanaf(als er uberhaut wel wiet vanaf gaat komen).

Ook als je de zaden opnieuw gaat planten krijg je hetzelfde probleem weer.
    Het laatste wat je wil met wiet is zaden of ballen.
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

Comment

Nou, na uitvoerige bestudering....
      ik heb die ene met heel veel zaad eruit gehaald. De andere met wat minder heb ik alle takken waar topjes met zaad in zit eruit geknipt. Geen flauw idee of ik er goed aan doe, of dat ze nu door de stress sowieso fout gaan. Ik wil het een paar dagen aankijken.

Maar mijn concrete vraag, is het omcirkelde nu een “trosje” zaadjes of een bal? Zelf denk ik het eerste, maar wil graag bevestiging....
      Attached Files

Comment

Dat is de voorbloei die bestoven is.
        Zaad dus.
        Je had dus al vrij vroeg een herma in de tent die ook al ballen had en ook al heeft staan stuiven een week of 4-5 geleden.

Niet verkeerd bedoeld hoor maar volgende keer toch iets regelmatiger of beter naar je plantjes kijken eh.
        Als je het eerder opmerkt kun je herma’s eruit gooien voor de ballen open springen.

Of een verslagje bijhouden (wink)(wink)
        Dan had iemand op het forum het misschien al gezien.

Hopelijk haal je er nog wat af.

Planten die zaden maken hebben iets minder potentie maar je zou ze nog wel (droog of nat) kunnen zeven als je toppen met zaad hebt.
        Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

• Sassenach
          Sassenach commented
          Editing a comment
          Dank! Ik ben iig een hoop wijzer.
          Ik heb wel iedere dag gekeken, maar wegens veel te veel ellende en drukte waar ik jullie verder niet mee zal lastigvallen, is dat heel goed kijken erbij ingeschoten.
          Ik ben de laatste tijd ook op t forum niet aanwezig geweest.
          Een verslag heb ik wel bij gehouden maar voor mezelf, volgende keer toch ook maar hier doen.
          Ik kijk de 3 uitgedunde planten nog ff aan. (Beter bekijken, dat sowieso)
          Het is een hele goede les, dat is zeker!

Mensen,
        heel erg bedankt voor alle adviezen en hulp!
        Ik ben jullie dankbaar....

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X