Bemesting is net wat te hoog denk ik. En minder water helpt ook wel, als ze zo klein zijn hebben ze amper nodig.
Bossie wil een bossie : beginnersvragen
Collapse
X
-
-
Dat zijn de plantjes nu.raar dat 1 aan de zei kant is gegroeid heb ze in het midden geplaatst!
ze staan nu al 24 op 24u licht op al 4dagen.wanneer zou ik overschakelen naar 18/6u?Comment
-
Hey Bossie,
Ziet er goed uit. Ik had ze nog een weekje op 24u licht laten staan.
Denk dat het je eerder is verteld, maar zou een kweekverslag beginnen, scheelt je in de toekomst een hele hoop.
(Hierbij kunnen we de geschiedenis lezen van je plantjes en je in de toekomst verder helpen)
Ook wil ik geen zeur wezen, maar aan de vragen die je stelt had toch veel beter je research moeten doen voor je hier aan begon.
Ik zou een avondje pakken en een boel kweekverslagen lezen, vragen die je hebt googelen, kan je het echt niet vinden dan vraag je het gerust, etc...
>>> Wat je nu researched, kan je in de toekomst een heel hoop schelen. Trust me <<<Comment
-
Bijna 1week op 24/24u licht.ze groeien toch zo de zien!Comment
-
-
Bijna 2weken oud mijn plantjes 24/24u nog effe dan zet ik ze op 18/6u
ze groeien toch goed!Comment
-
Wat vind je er van ?
2weken 24 op 24 licht
mischien morgen overschakelen na 20/4 1week ?
dan er na 18/6u paar weken.?Comment
-
Mijn planten zijn
bijna 3weken oud.zijn da goei middel voor de groeien en daarna voor de bloeien?
Comment
-
Je geeft geen info!!!!!
Welke planten heb je gezaaid!?
Zijn dat autoflowers!?
Laat de verpakking eens zien waar ze in zaten!!!
Meet je je pH!?
Geef je nu al voeding!?
Beantwoord de vragen!!!......kunnen we daarna verder om jouw
op te lossen!!
Dit is goed bedoeld hè....Comment
-
O, de gele blaadjes komt(mogelijk) door te hoge pH en mogelijk teveel water.Last edited by Rreppellsteeltjam; 1 October 2019, 21:56. -
Beetje kort door de bocht eh ?
Zaadjes die je bij de coffeeshop koopt hoeven geen hermafrodiet te zijn.
Hij zei niet dat ze uit een zakje wiet kwamen.
En die gele blaadjes moeten we eerst een paar goeie duidelijke fotos van zien anders kan je niet zomaar zeggen dat het aan de pH ligt. -
50/50 qnq, geen Herma is goed, niet een pH of waterprobleem is slecht.
-
-
Dat is de planten nu. Onderste heelemaal geel en gekruld en de Andere met geel plekken er op.
heb ze nu al 2dagen op 18-6u donker gezet.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Da zijn de plantjes nu 21dagen oud.beneden zijn ze geel.eerst had ik da niet nu wel al van de zaterdag.ik geef water gewoon van de kraan of soms is van de fles water van de winkel.ik heb geen regen put.voeding geef ik niet weet niet welke dat moet geven.Comment





Comment