Bossie wil een bossie : beginnersvragen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #31
    Bemesting is net wat te hoog denk ik. En minder water helpt ook wel, als ze zo klein zijn hebben ze amper nodig.
    Ad usum proprium!

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #32
      Maak het niet moeilijk!
      Wacht even een weekje af!
      Niets draaien gewoon even laten gaan.....


      Comment

      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #33
        En maak foto's onder wit licht, kunnen we zien wat er gebeurd.

        Comment

        • Bossie26
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2019
          • 34

          #34
          Dat zijn de plantjes nu.raar dat 1 aan de zei kant is gegroeid heb ze in het midden geplaatst!
          ze staan nu al 24 op 24u licht op al 4dagen.wanneer zou ik overschakelen naar 18/6u?
          Attached Files

          Comment

          • Kek
            Expert Stoner
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2019
            • 95

            #35
            Hey Bossie,

            Ziet er goed uit. Ik had ze nog een weekje op 24u licht laten staan.
            Denk dat het je eerder is verteld, maar zou een kweekverslag beginnen, scheelt je in de toekomst een hele hoop.
            (Hierbij kunnen we de geschiedenis lezen van je plantjes en je in de toekomst verder helpen)

            Ook wil ik geen zeur wezen, maar aan de vragen die je stelt had toch veel beter je research moeten doen voor je hier aan begon.
            Ik zou een avondje pakken en een boel kweekverslagen lezen, vragen die je hebt googelen, kan je het echt niet vinden dan vraag je het gerust, etc...
            >>> Wat je nu researched, kan je in de toekomst een heel hoop schelen. Trust me <<<

            Comment

            • Bossie26
              Senior Stoner
              Member
              • Sep 2019
              • 34

              #36
              Ik zou iets willen vragen op
              hoeveel weken moet wihte widow groeien?
              ik lees enkel als zie op
              internet 8 a 9 weken bloeien das dan
              8 a 9 weken groeien dan?
              maar hoeveel weken is dan groeien?

              Comment

              • Bossie26
                Senior Stoner
                Member
                • Sep 2019
                • 34

                #37
                Bijna 1week op 24/24u licht.ze groeien toch zo de zien!
                Attached Files

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #38
                  Je gaat ze eerst laten groeien met licht 18 uur aan en 6 uur uit. (of 20/4)
                  Na een week of 5-6-7 zet je het licht op 12 uur aan/uit, en 2 weken daarna begint de bloei.
                  Dan dus nog 8-9 weken en dan zijn ze klaar.
                  In theorie.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Bossie26
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Sep 2019
                    • 34

                    #39
                    Bijna 2weken oud mijn plantjes 24/24u nog effe dan zet ik ze op 18/6u
                    ze groeien toch goed!
                    Attached Files

                    Comment

                    • Bossie26
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Sep 2019
                      • 34

                      #40
                      Wat vind je er van ?
                      2weken 24 op 24 licht
                      mischien morgen overschakelen na 20/4 1week ?
                      dan er na 18/6u paar weken.?
                      Attached Files

                      Comment

                      • Bossie26
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Sep 2019
                        • 34

                        #41
                        Mijn planten zijn
                        bijna 3weken oud.zijn da goei middel voor de groeien en daarna voor de bloeien?

                        Attached Files

                        Comment

                        • Bossie26
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Sep 2019
                          • 34

                          #42
                          Ook somege blaadjes worden geel en van onder ook ?

                          Comment

                          • Rreppellsteeltjam
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2018
                            • 1955

                            #43
                            Je geeft geen info!!!!!

                            Welke planten heb je gezaaid!?
                            Zijn dat autoflowers!?
                            Laat de verpakking eens zien waar ze in zaten!!!

                            Meet je je pH!?
                            Geef je nu al voeding!?

                            Beantwoord de vragen!!!......kunnen we daarna verder om jouw op te lossen!!

                            Dit is goed bedoeld hè....

                            Comment


                            • Rreppellsteeltjam
                              Rreppellsteeltjam commented
                              Editing a comment
                              O, de gele blaadjes komt(mogelijk) door te hoge pH en mogelijk teveel water.
                              Last edited by Rreppellsteeltjam; 1 October 2019, 21:56.

                            • QnQ
                              QnQ commented
                              Editing a comment
                              Beetje kort door de bocht eh ?
                              Zaadjes die je bij de coffeeshop koopt hoeven geen hermafrodiet te zijn.
                              Hij zei niet dat ze uit een zakje wiet kwamen.

                              En die gele blaadjes moeten we eerst een paar goeie duidelijke fotos van zien anders kan je niet zomaar zeggen dat het aan de pH ligt.

                            • Rreppellsteeltjam
                              Rreppellsteeltjam commented
                              Editing a comment
                              50/50 qnq, geen Herma is goed, niet een pH of waterprobleem is slecht.
                          • Bossie26
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Sep 2019
                            • 34

                            #44
                            Dat is de planten nu. Onderste heelemaal geel en gekruld en de Andere met geel plekken er op.
                            heb ze nu al 2dagen op 18-6u donker gezet.
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment

                          • Bossie26
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Sep 2019
                            • 34

                            #45
                            Da zijn de plantjes nu 21dagen oud.beneden zijn ze geel.eerst had ik da niet nu wel al van de zaterdag.ik geef water gewoon van de kraan of soms is van de fles water van de winkel.ik heb geen regen put.voeding geef ik niet weet niet welke dat moet geven.

                            Comment


                            • Rreppellsteeltjam
                              Rreppellsteeltjam commented
                              Editing a comment
                              pH van het water is belangrijk, verkeerde pH en je plant gaat naar de kloten.
                              Temperatuur trouwens ook.
                              Voeding is nog niet nodig.
                              Lees kweekverslagen.
                          Bezig...