Help!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eppotje
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Sep 2019
    • 2

    #1

    Help!

    Korting op 420shop
    1e x voor mij, staan op aarde met 1/3 kokos. Vorige week calcium gegeven verder alleen maar water. What to do?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • OudHollander
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2019
    • 216

    #2
    Oh...

    Er is zoveel mis op die foto dat ik vrees dat het verloren moeite is hier nog iets aan te doen...
    Ik vermoed dat dit gaat om een plantje dat buiten staat? In dat geval zal er niet veel meer te oogsten vallen dit jaar. Tegen de tijd dat je dit nog gecorrigeerd krijgt, is het seizoen voorbij en heb je niets kunnen oogsten en vooral veel moeite en stress gehad...
    Ik breng niet graag dit slechte nieuws, maar soms moet je de brute waarheid onder ogen durven zien.

    Maar laat de moed niet zakken, er komen nog vele seizoenen waarin je 't opnieuw kan gaan proberen. Lees je vooral eens bij hier op 't forum zodat je alvast beter voorbereid bent

    Succes alvast!
    > Back to the future Haze run <

    < Kweek Down Memory Lane >

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Daar is erg veel mis, maar zonder info wordt het een lang verhaal.
      Halve pot, vage bladschade, mega lichtstress etc...

      Als je ergens nieuw bent, dan begin je meestal met jezelf voorstellen.
      Daar hebben we een Introductieforum voor.

      Daar krijg je soms ook meteen de eerste tips zoals "check even dit topic: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner? "
      Deze volgende quote komt uit dat topic :

      ALLERBELANGRIJKSTE: TOPICTITEL. Niemand zal je gaan helpen als die een topic ziet met de titel 'plantjes' of 'help'. Je maakt het ook moeilijk voor anderen die op zoek zijn naar info, aan het woordje 'help' hebben ze niets. Aan het woordje 'plantjes' ook niet, want stel dat dat topic over tomaten gaat? Dat is gewoon misleiding. Je hoeft niet origineel te zijn, maar in een vragentopic ben je verplicht om een duidelijke omschrijving in de titel te zetten. 'Blad geel' of 'blad bruin' kan voldoende zijn, maar je bent volwassen, ik mag hopen dat je dan drie woorden kunt verzinnen.

      ...en er staat nog veel meer wijsheid in.

      We hopen dat je wat langer op dit forum rond blijft hangen, dus het is wel handig als je een beetje de basics weet.

      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #4
        Denk dat dat is wat je het plantje hoort roepen ; “Help!”

        Och cherm, arm ding

        Als je de topics uit Q’s reactie goed doorleest zal je nieuwe plantje het veel beter doen !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • Brandnetel
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2019
          • 781

          #5
          Oei oei. Spijtig, maar dat wordt een 2e keer proberen. Voor de rest alles wat iedereen hier gezegd heeft.

          Comment

          • Gps
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 1988

            #6
            Waarom Calcium ? En als dit buiten is, ben je te laat begonnen.

            Lets not criticize but legalize

            Comment

            • Jamzieman
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2019
              • 1039

              #7
              Zwaar mishandeld RIP
              The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
              5 lekkere grieten onder de zon

              Comment

              • Nederhigh
                Super Grower
                Lucky Member
                • Apr 2012
                • 1834

                #8
                What to do?
                Volgend jaar opnieuw beginnen ben ik bang.
                Op de foto lijkt ze trouwens erg nat te staan. Dat zou een factor kunnen hebben ion het verminken van dit plantje.
                Wellicht iets om mee te nemen voor volgend seizoen.

                Comment

                Bezig...