Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HID licht om kou in kweektentje tegen te gaan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting: HID licht om kou in kweektentje tegen te gaan?

    Korting op 420shop
    Hallo! Ik ga voor de eerste keer binnen kweken in een tentje van 80x80x180. De ruimte waar het tentje komt te staan is ongeveer 15-18 graden, te koud voor een wietplant. Is het verstandig om HID lampen te kopen ipv LED lampen zodat ik daarmee het tentje iets kan verwarmen? Het betreft autoflower planten (geen idee of dat uit maakt).

    Alvast bedankt voor enig antwoord op mijn vraag!

    #2
    > Back to the future Haze run <

    < Kweek Down Memory Lane >

    Comment


      #3
      Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord! Is er toevallig een lap (LED of HID) van onder de 100 euro die je zou aanbevelen?

      Comment


      #4
      Zou dat met hps doen gewoon.
      Waarom kies je voor hid ?

      dingetje is wel dat je ze 24/7 aan moet laten als het koud is dus alleen autoflowers.
      Als je ze uit doet is de warmte binnen 10 seconden uit je kweekkast/tent

      mgoed als dat je minimum temp is tijdens de winter is er niks aan de hand en niet nodig om te verwarmen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Fruit66
        Fruit66 commented
        Editing a comment
        Thanks! Ik was in de veronderstelling dat HPS een vorm van HID was, maar dan zat ik er naast. Is het echt zo dat autoflower 24/7 licht nodig heeft? Ik las ergens dat 20 lichturen per dag beter was..

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Wat QNQ bedoelt is dat als je slechts 20 uur de lampen laat branden het te koud wordt tijdens de 4 uren dat de lampen niet branden. Je moet dus 24 uur de lampen aan laten zodat de temp constant blijft.
    Bezig...
    X