Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet niet getopt, toch groetere opbrengst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet niet getopt, toch groetere opbrengst?

    Korting op 420shop
    The main benefits of topping or fiming your marijuana plants is that it will help produce more main colas on the plants.
    Of ben ik gewoon beter geworden?

    Nou ja... ik vind het geen probleem hoor :p Maar zo zie je maar i guess??

    Mvg Manfred

    #2
    scrog gedaan
    hoeveel planten ?
    oppervlakte ?

    Comment


      #3
      The main benefits of topping or fiming your marijuana plants is that it will help produce more main colas on the plants.
      Dit zegt alleen niks over de grote en het gewicht van de colas. Na het toppen verdeeld de plant haar energie gelijkmatiger over meerdere main colas. Ze krijgen dus allemaal wat minder energie dan een enkele main cola (ongetopte plant) zou krijgen.

      Heb enkele kweekverslagen gezien waarbij niet is getopt, die main colas waren echt kolossaal
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #4
        Toppen binnen levert altijd meer op. Je hebt binnen niks aan die kerstboomstructuur aangezien er 1 top richting de lamp gaat en al de rest er onder zit en minder licht opvangt. Je zit nog steeds ver onder het potentieel van wat die bubblegum zou kunnen opbrengen onder 600 watt. Dus je wordt gewoon beter. Volgende keer toppen, een goeie ronde draaien en je zit voor hetzelfde geld aan 1 op 1.

        Comment


          #5
          bedankt! wat is het potentieel van bubblegum dan? ik ben nu begonnen aan critical plus...
          Last edited by QnQ; 29 December 2019, 15:02. Reden: citaat

          Comment


            #6
            Onder die gavita moet je probleemloos naar 1 op 1 gaan. Moest ik die onder 600 watt aan cobs zetten dan zou ik -moest er niks ergs mis gaan- naar 800-900 gram kunnen. Had em zelf van female seeds, was zo'n dikke vette indica. Dat ging echter ook niet van de eerste keer en ik zou het niet kunnen zonder te toppen.

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Met hps is 1:1 een mooi resultaat. Met de leds van tegenwoordig kan je betere resultaten behalen Manfred

            • beowulf
              beowulf commented
              Editing a comment
              Ben al aan 1,7 geraakt en er zit nog meer in als alles perfect draait. Maar dan moet je ofwel geluk hebben ofwel je beste genetica kunnen stekken voor de volgende ronde. En dan zijn mijn cobs ondertussen al voorbij gestoken door nog efficientere ledstrips. Maar daar stopt het voor mij, ben al blij dat ik van hps vanaf ben. Al gaf de gavita daar men beste rendement, dan ging ik naar 1 op 1 en iets meer.

            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              volgens de fabriekant van tgl kan je 1.8 draaien met de cobs is me ook nog nooit gelukt zal blij zijn als ik 1op 1 haal
          Bezig...
          X