Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

graag tips om mijn plantje eter te maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: graag tips om mijn plantje eter te maken

    Korting op 420shop
    hallo

    ik ben nieuw op dit forum.
    al lange tijd had ik graag een plantje gehad.
    en sinds kort heb ik een zaadje gekregen en dit ontkiemt en geplant.

    het is niet mijn bedoeling om te gaan kweken of een kweekbak aan te schaffen.
    ik wil enkel dat het plantje groeit en niet sterft.
    ik heb totaal geen groene vingers.

    mijn plantje is nu al enkele weken oud en er zijn enkele dingen die mij zorgen maken.
    de lengte van het plantje
    de zeer dunne steel

    waarschijnlijk kunnen sommige van jullie aan de foto nog problemen zien
    maar zoals eerder vermeld ik wil enkel het plantje houden als plant

    ik zou iedere opmerking ofhint of tip op prijs stellen.
    dank u
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Wiet heeft nogal veel licht nodig. Als het niet de bedoeling is van te kweken dan zal je ofwel hiermee tevreden moeten zijn, ofwel wachten tot het zomer is en de zon schijnt. Ofwel er toch meer licht boven hangen. Da's het enige wat er mankeert.

    Comment


    • nogreenthumb
      nogreenthumb commented
      Editing a comment
      dank u, het is echt niet de bedoeling om te kweken voor gebruik, ten eerste kan ik voor geen zak rollen en het is nog steeds verboden bij mij

    #3
    Ze staat bijna in het donker terwijl je juist probeert de zon te imiteren.
    Dat is de oorzaak van die lange steel.

    Als je echt wiet wil oogsten zul je er wel wat geld en een heleboel tijd in moeten investeren.
    Het hoeft geen 1000 euro te kosten maar je hebt wel minimaal wat licht nodig.

    Als je er echt helemaal niks van weet en voor wil doen kun je beter in juni een zaadje in de tuin zaaien, dat is verreweg de goedkoopste manier.
    En waarschijnlijk meer kans om wat rookbaars te oogsten dan van een arm plantje binnen onder veel te weinig licht.

    Nog wat tips:
    > De introductie (waar nieuwe leden zich voorstellen) : Introductie
    > Een leerzaam topic zodat je je niet meteen voelt aangevallen als een reactie anders is dan verwacht : Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • nogreenthumb
      nogreenthumb commented
      Editing a comment
      dank u, maar sinds het ontkiemen heeft er steeds een led lamp boven gestaan niet meteen duidelijk op de foto maar het staat wel degelijk onder een lamp.
      zoals eerder vermeld het is niet mijn bedoeling om te kweken darr het nog steeds verboden is bij mij.
      de enige reden waarom ik dit zaadje onmiddelijk hebt ontkiemt was om zeker te zijn dat het geen zonnebloem was dat ik gekregen had.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ok, no problem.
      Een zonnebloemzaadje ziet er wel anders uit he, als je een zakje zonnebloem en cannabiszaden bij elkaar gooit zoek je die er zo weer uit.
      Anyways...prima, veel licht geven dus.

    #4
    spaarlampen of tl erop
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • nogreenthumb
      nogreenthumb commented
      Editing a comment
      sinds het ontkiemen staat er een led lamp op

    #5
    Voor het raam zetten, je wilt er niets te roken vanaf halen, dus vooral goed verzorgen verder.
    Ziet er goed uit toch? Als plant.

    Als ze buiten wind ervaren of binnen een ventilatortje (zie je in de meeste verslagen) dan steken ze energie in een dikkere stevigere steel, deze is vooral naar licht gaan zoeken en er was ook geen briesje af en toe. Vandaar.

    Wat voor zaadje was het?

    Succes.

    Comment


    • nogreenthumb
      nogreenthumb commented
      Editing a comment
      dank u
      maar voor het raam zetten is niet echt mogelijk de zon is enkel aan de voorkant van het huis en dit plantje mag ik niet hebben.
      het was niet dat ze er slecht uitzag maar de steel is zo dun onderaan terwijl de bovenkant van de steel er al veel dikker begint uit te zien.

      het zou om Kalashnikova gaan
      Last edited by nogreenthumb; 4 February 2020, 23:42.

    #6
    een update van mijn kamer plant

    dit is 8 nu
    Attached Files

    Comment


      #7
      Zeg even terzijde je wil niet bloeien om wiet omdat je geen plantje mag hebben,maar het staat er toch dus of het nu bloeit of niet.
      Wij mogen ook geen plantjes hebben maar ze staan er ook.
      Voor de rest is ze al mooi opgeschoten.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #8
        Toch duidelijk groenere vingers dan je dacht , staat er mooi bij !
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #9
          Gezien de omstandigheden helemaal niet verkeerd
          2e
          3e

          Comment


            #10
            Dit is 8 twee weken geleden, als kamerplant stelt ze het uitstekend IMG_20200713_170430.jpg

            Comment

            Bezig...
            X