Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kwaliteit/ hemafrodiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kwaliteit/ hemafrodiet

    Korting op 420shop
    3.jpg
    Attached Files

    #2
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Ik zou dat bruine plekkie open pulken

    #3
    er zijn zowel lege maar (niet zo goed te zien op de fotos) er zijn vele zaadjes te vinden.
    tijdens t drogen vallen ze er ook af.

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Kun je gewoon vapen, liefst even de zaadjes eruit wippen, maar ik vape die ook wel eens per ongeluk. Om wietboter van te maken gaat ook prima.

    #4
    Wiet met zaad kan je op zich prima roken, als je de zaadjes er maar uit haalt.

    ( Ik heb bij me buiten planten toch vaak wel een paar zaadjes op een hele plant ( iets van 3 tot 6 )

    Dat bruine plekje wat ik zie baard mij net als Grevol meer zorgen.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #5
      Als ze door een man bevrucht is (en niet door een hermafrodiet) kun je de zaden de volgende keer weer gebruiken.
      Mannetjes op tijd verwijderen is vrij simpel, gewoon een kwestie van in de gaten houden en weten waar je naar moet kijken, maar dat kun je hier in diverse topics vinden.

      Dus, dan zou ik er een handje zaden van verzamelen voor later.
      Netjes in een zakje of een buisje en dat weer in een luchtdicht doosje, en hup in de vriezer of de koelkast.
      Dat kun je jaren bewaren op die manier, zolang het maar niet vochtig wordt.

      En de rest zou ik zeven voor icehash, of boter van maken inderdaad, mits de hele plant goed afgebloeid is natuurlijk.
      Zaden of niet, ze zal wel een week of 8 moeten bloeien eerst.
      Daar ziet het niet naar uit...
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #6
        Ik kan uit ervaring vertellen dat zaadjes verwijderen uit toppen niet zo moeilijk is. Het probleem zit hem in de half-ontwikkelde, kwart-ontwikkelde en ontwikkelende zaadjes, die hebben een ontzettend dun wit schilletje wat makkelijk breekt. Die zijn praktisch niet uit de calyxen te wippen, tenzij je 20 minuten wilt besteden aan het draaien van een joint en elk milligrammetje handmatig gaat filteren.
        In die ontwikkelende zaadjes zit een embryo die vaak al een heel eind gekomen is. Die zit al vol met olie en zetmeel en daardoor krijg je 1) een gigantisch vervuilde rook en 2) de smaak van verbrande pinda's.

        Beter om er hasj ofzo van te maken. Of tenminste iets wat je niet op gaat roken.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #7
          "En de rest zou ik zeven voor icehash, of boter van maken inderdaad, mits de hele plant goed afgebloeid is natuurlijk."

          Zaden of niet, ze zal wel een week of 8 moeten bloeien eerst.
          Daar ziet het niet naar uit..."

          ==>

          dus te vroeg afgeknipt? te kort gebloeid?
          Last edited by Esbecune; 7 September 2020, 14:46.

          Comment


            #8
            het lijkt alsof op deze foto de plant niet meer groeit/ extra bloeit ofzo?

            graag jullie feedback op de foto

            thanks
            Attached Files
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            Bezig...
            X