Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke kweektechniek geniet jullie voorkeur??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke kweektechniek geniet jullie voorkeur??

    Korting op 420shop
    Graag wou ik eens weten welke kweektechniek(en) jullie gebruiken en waarom? Ist, sog, scrog....of kweken jullie zonder technieken?
    Last edited by Zors; 16 February 2021, 10:24.

    #2
    Mijn Voorkeur

    Vanaf de tweede knoop bij een zaailing begin ik met aftoppen, tot ik rond de 32 vertakkingen heb...zodra deze op gewenste lengte zijn Gaat de plant in de Bloei

    Doe twee Lollipop ronde's zodat er geen "popcorn" meer energie van de werkelijke toppen weg neemt

    Geloof dat het in de volksmond LST heet maar kan me vergissen

    Deze Techniek heb ik van een youtube kweker die naar de klote is geholpen door hetzelfde Youtube en heb veel geleerd van dit persoon


    Thanks Mr.Tight

    Comment


      #3
      AFjes, af blijven en dankbaar zijn. Mooie hoofdtop met een krans aan zijtopjes.

      Op aarde, bio en onder LED.

      Comment


        #4
        Ik kweek zo in :
        2011-12
        2012-13
        2017
        2019
        2020
        BuitenQweeksels

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Zors
          Zors commented
          Editing a comment
          Jawadde, ziet er indrukwekkend uit, zal deze ook eens doornemen alleszins

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ja, ik kan het wel allemaal uitleggen hier, maar ik ben ook liever lui dan moe

        #5
        Ik heb prima resultaten met de DMNDGG methode.

        "We are stardust, we are golden.
        And we've got to get ourselves back to the garden".

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          DoeMaarNormaalDanzeddealGekGenoeg?

        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment

          maar dan zonder autotekst:
          DoeMaarNormaalDasGekGenoeg

        #6
        Mijn voorkeur is de methode die het minste moeite kost; twee uur voorbereiden, 25 euro stuksmijten op aarde en componenten, 4-5 zaadjes in de grond duwen en de rest van het jaar een keer bemesten en water geven.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #7

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Je bedoelt supercroppen met knakken beowulf? Want dat zou effectief dikker, meer opbrengende buds opleveren aldus Soma en uit eigen bevinding maar met toppen voorafgaand om een vlakker veld te bekomen

          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Geen idee wat dat is Ik top ze 1 keer en knak de nodes die er bovenuit beginnen steken zodat je er bijna de waterpas op kan leggen. Het heeft geen nut vind ik om niet te toppen en dan je lamp aan te passen aan de hoogte van de hoofdtop om dan vervolgens al de rest er onder minder licht te geven. Eerder soort van sog. Heb de meeste nu weer maar in 4 liters staan.

          #8
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #9
            Toppen en trainen op 4 of 6 nodes , beste resultaat , geen fluff

            Comment


              #10
              beowulf QnQ roller Hork LR2 Esshttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-hps-80x80x160
              Last edited by Zors; 18 February 2021, 21:11.

              Comment


                #11
                Vind het jammer dat men waar weinig moeite doet om technieken op te schrijven...Had graag Nieuwe technieken geleerd of ideetjes opgedaan om zelf toe te passen-uitproberen

                Maar ja men is nou eenmaal liever lui dan moe

                Comment


                • granddaddyHaze
                  granddaddyHaze commented
                  Editing a comment
                  Ja...Copy and paste is zo lastig, of even een verwijzing geven waar die dingen "Expliciet"staan...Komt zo vooraanstaand over
                  En dan word er enkel gevraagd om je voorkeur qua kweek "TECHNIEK" er word toch niet om een compleet verslag gevraagd

                  Kan me vergissen maar LST typen is nog altijd een stuk minder moeite en letters typen dan jullie reactie op mijn teleurstelling of vertellen dat alles maar zo min mogelijk moeite mag kosten...Toch
                  Last edited by granddaddyHaze; 19 February 2021, 08:29.

                • Zors
                  Zors commented
                  Editing a comment
                  granddaddyHaze, volledig akkoord! Ben je nu lui omdat je hier iets vraagt? Of moet je echt het hele forum doorzoeken en lezen om even een snelle vraag te stellen? Sorry maar daar heb ik nu eenmaal de tijd niet voor, ben al blij dat ik de tijd vind om mijn plantjes te onderhouden of af een toe eens een volledig verslag door te lezen. Daarom vroeg ik dit even om snel even een beeld te krijgen van wie wat doet en waarom. Ik "ken" ondertussen alle technieken maar wou gewoon eens horen waarom iemand bepaalde techniek gebruikt. Was niet de bedoeling om hier andere discussies uit te lokken. QnQ Mijn excuses als ik hier mss een verkeerde topic geopend heb.
                  Last edited by Zors; 19 February 2021, 18:16.

                • granddaddyHaze
                  granddaddyHaze commented
                  Editing a comment
                  Zors Maak je geen zorgen ik reageer enkel op het commentaar wat ik krijg....Verder had ik je vraag wel correct begrepen, in tegen stelling tot....En wat heb je aan reacties waarin enkel verteld word dat het maar zo min mogelijk energie en moeite mag kosten

                  Geeft men gewoon antwoord op de vraag en zit er een Techniek tussen die je niet kent, heb je de mogelijkheid om dat persoon vragen te stellen....Met een reactie als "het mag allemaal geen of niet te veel moeite kosten" word die mogelijkheid direct afgesloten

                  Bovendien ook ik heb geen tijd om volledige verslagen te gaan lezen...Zeker niet als de "Links" onder hun naam ongeldig blijken te zijn


                  Ehm QnQ verander even die eerste link van 2011-2012...onder je naam want die werkt niet en dat bij zo'n vooraanstaand lid
                  Last edited by granddaddyHaze; 19 February 2021, 21:52.
              Bezig...
              X