Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jong plantje in de bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jong plantje in de bloei

    Korting op 420shop
    Hallo daar, ik ben een debiel want mijn plant is de groei al in gegaan na 2 weken. Mijn tijdschakelaar heeft een paar keer de lamp niet ingeschakeld. Is het nog mogelijk om deze fout te kunnen herstellen?
    Voor informatie, het is Northern Light (geen autoflower). De plant ruikt wel echt lekker naar wiet.

    Mijn plan is om de plant nog te verpotten en te toppen. Is dit nog mogelijk om te doen? Zo ja, wat kan ik nu het beste doen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Opnieuw beginnen en zien dat je een deftige tijdschakelaar hebt die correct je lamp aan en uit schakelt. Dat recht trekken levert sowieso 3-4 weken vertraging op en de kans op een herma is groot. Dus da's echt ni de moeite.

    Comment


      #3
      Je kan absoluut een plant laten reveggen, maar dit gaat lang duren, leuk om te experimenteren, maar een zaadje in de grond gaat veel sneller gaan.
      Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
      Jah, ik hou van planten.

      Comment


        #4
        Af laten bloeien. Gaat een mooie top worden.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door kelderkastje View Post
          Af laten bloeien. Gaat een mooie top worden.
          Dit gaat hem worden. Kan ik nu het beste gelijk de plant verpotten en gewoon vol de bloei fase in gaan met 12/12 uur licht/donker?

          Comment


          • GreenBio
            GreenBio commented
            Editing a comment
            Haha, neem dat "gaat een mooie top worden" niet te serieus.....

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Beauty is in the eye of the beholder.

          • GreenBio
            GreenBio commented
            Editing a comment
            True... true.....

          #6
          Deze gaat sowieso nog een week of 8 duren voor die klaar is, dus het ligt eraan wat je doel is.
          Zomaar voor de grap een plantje, en op het eind 2 of 3 jointjes ervan kunnen draaien, of wil je toch iets meer resultaat ? (100-200 jointjes)
          Als je wat meer wil, opnieuw beginnen en onder een lamp met een timer zetten zodat die 4 weken 18-20 uur licht krijgt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X