Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag mbt. geslacht plant en veel bladergroei terwijl andere al in bloei staat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraag mbt. geslacht plant en veel bladergroei terwijl andere al in bloei staat

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal, heb ook mijn 'eerste' experiment achter de rug en vrees dat ik al dadelijk te maken heb met een hermafrodiet ... ? Heb 2 plantjes en eentje is zeker vrouwelijk, maar de andere heb ik zo mijn twijfels. De vrouwelijke heeft al wat (welliswaar kleinere) toppen, die andere blijft maar bladeren groeien en ik merk precies 'ballen' in de oksel en niet zeker of daar wel een haartje uitkomt. HELP .. ? laatste foto is van de vermoedelijk (nog) vrouwelijke.

    de 'twijfelachtige' is een Royal Medic CBD
    de 'vrouwelijke' andere is een Royal Highness CBD
    Attached Files

    #2
    Zijn galyxen/calyxen.

    Ballen/druiventrosjes zien er echt anders uit.

    Comment


    • mafferd
      mafferd commented
      Editing a comment
      op zn minst te verwachten met twee totaal verschillende soorten

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Teringlijer.

    • mafferd
      mafferd commented
      Editing a comment

    #3
    ... dus niets 'verkeerds' aan de hand en gewoon laten doen die plantjes?

    Comment


    • TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Ja hoor. Uit die twee 'balletjes' naast elkaar komen witte haartjes. En die worden na een tijdje weer bruin.

      Het zijn pas herma's als er groene banaanachtige dingen beginnen te groeien, maar daar hoef je je (vooralsnog) totaal geen zorgen over te maken. Google anders eens op 'hermafrodiet wietplant'. Dan snap je het wel.

      Succes!

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Hmm, effe betere foto's maken dan.

    #4
    Ik denk dat de topicstarter die vrij transparante zwellingen bedoelt in de oksels. Dat is een raar fenomeen voor ons maar een vrij goed teken op je plant. Het wilt zeggen dat die tak individueel kan functioneren vanaf dat moment.

    Ik zie nergens mannelijke onderdelen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Dus zodra je die zwellingen waarneemt kan je beginnen met stekken/klonen?

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Mwa, dat kan ook al eerder. Maar dit is een teken dat de plant deze tak kan verliezen zonder dat de sapstroom een open wond is naar het centrum van de hoofdstam.
      Te laat stekken kan er zelfs voor zorgen dat de stam al hol is, en daardoor moeilijker of zelfs nooit meer dicht kan groeien. Vandaar dat we het liefst jonge scheuten pakken van een week of twee oud.

    #5
    Zoals reeds gezegd, ziet er normaal uit.

    Comment

    Bezig...
    X