Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herma?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Herma?

    Korting op 420shop
    Zie foto,

    Ik zie nu tussen de duidelijke vrouElijke witte draden de preflowers.

    Maar net zag ik twee bruine 'haren' ontspruiten uit wat op 'mannelijke zakjes' lijkt.

    Is dit zo? Of beginnersangst? Ik vreees even dat het een hermafrodiet is?
    Attached Files

    #2
    Geen ballen of druivetrosjes.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Lijkt mij ook gewoon een dame

        Comment


          #5
          Oef... Thnks allemaal. Ik was er wat te erg mee bezig denk ik. Allemaal best spannend nu dat m'n eerste eigen oogst er (hopelijk) aankomt binnen een maandje ofzo

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Als ze bloeien duurt het zeker een week of 8/9 voordat ze uitgebloeid zijn, hoe kom je bij een maandje ? Pre-flower is nog geen bloei, bloei spreek je over als je witte pruikjes hebt.

          #6
          Een maandje vanaf nu was volgens de seed to harvest tijd op de verpakking berekend, maar ik neem aan dat dat wat optimistisch is.
          ​​​​​

          Comment


          • Haze smoker
            Haze smoker commented
            Editing a comment
            Welke soort is het ? Na 2 weken voorbloei moeten de meeste soorten nog minsten 8 tot 15 weken bloeien dus een maand lijkt heeel erg kort dan

          #7
          Die seed-to-harvest tijden zijn voor de verkoopcijfers. Voordat jij erachter komt dat die tijden niet kloppen, hebben zij al tenminste 3 euro aan je verdiend.
          Herhaal dat zo'n paar duizend keer per jaar en je wordt slapend rijk.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X