Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hopeloze beginnende kweker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hopeloze beginnende kweker

    Korting op 420shop
    Last edited by Yarnevdv; 18 October 2021, 15:17.

    #2
    Kijk eens in het forum de kweekruimte ofzo.
    200€ is erg krap als het steath moet.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      1plantje is net zo verkeerd als meer plantje dus als je dan toch doe kan je het beter goed doen.
      200 euro is erg weinig om alles goed te doen.

      Lees eens een verslag van een binnenkweker hier.
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Spaar nog een beetje en koop voor 500 euro een mooi setje. Tentje van 60 op 60, ledlamp van 100 a 150 watt, afzuiging en filter, luchtslurf, potje en potgrond, iets om je lamp op te hangen, thermo/hygro-meter, ventilatortje van 5 watt, voedingslijn (bio of mineraal). Zaadje of stekje nog. En je kunt van start. Afzuiging en filter is echt van moeten als er volk over de vloer komt.

        Comment


          #5
          Een van de problemen met low budget beginnen is dat het zo weinig loont dat je vrijwel zeker wilt uitbreiden en verbeteren. Dan sla je er in plaats van eenmalig 400 euro, vijf keer 200 euro op stuk.
          Als het dan toch nog tegen blijkt te vallen, ga je overstag en besteed je die 400-500 euro alsnog. Dan opeens besef je dat je 1500 euro hebt betaald voor iets wat je eigenlijk 500 had hoeven kosten.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Ik zou een set kopen , maar dat is rond de 250-500 Enigste voorbeeld dat ik ken is de mars hydro set van 70x70cm . Heb de ts600 met dat tentje en ik dacht de set te zien voor 250. Secret jardin heeft mss ook een set, er zijn er nog hoor. Goed voor 4 plantjes . Nu 6-7 autoflowers erin van mij.
            Ganja always does the trick.

            Comment


              #7
              Het budget is krap maar het kan net.

              40 euro voor een kweeklamp van 400 watt.

              https://www.marktplaats.nl/v/tuin-en...reviousPage=lr

              55 euro voor een afzuiger:

              https://www.marktplaats.nl/v/doe-het...reviousPage=lr

              En 46,99 euro voor een koolstoffilter.

              https://link.marktplaats.nl/a1387932423

              Komt op een totaal van 141,99 zodat je nog 58 euro overhoudt om een hokje van 80 x 80 x 160-200 van te maken en potten en grond te kopen. Je kan een tent als voorbeeld gebruiken voor hoe je een hok moet inrichten, maar het kan ook in een donkere kamer waarbij je naar buiten uitblaast (dat is goedkoper). Voor 15 euro heb je een wasmachine lekbak waar 9 potten van 11 liter in passen.

              Succes! Als je een kweekverslag bijhoudt doneer ik je wel wat zaad zodat je daar op kunt besparen.
              Horks Fototopic 2.0

              Comment

              Bezig...
              X