Voeding tekort?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • StefanGroeneweg
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Dec 2021
    • 15

    #1

    Kweektip: Voeding tekort?

    Korting op 420shop
    Goeiedag,
    ik merk sinds vanochtend dat mijn bladeren licht groen/geel achtig gekleurd zijn. Vooral in het midden. Ook blijven mijn planten relatief klein.
    Ik geef sinds week 3 voeding van canna, omdat ik het langzaam op wou bouwen geef ik ongeveer 50% als wat aanbevolen wordt.

    Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

    Groetjes
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • StefanGroeneweg
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Dec 2021
    • 15

    #2
    Een betere foto van het geheel.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • KingOfTheBongo
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2020
      • 215

      #3
      Ik zie eigenlijk weinig verkeerd man.
      De nieuwe groei is bij mij ook altijd lichter groen.
      Maar hangt je lamp niet vrij hoog?
      Of lijkt dat op de foto?
      Kan het echt niet inschatten.
      Wel mooi proper tentje man!


      ​​​​​

      Comment

      • kroket
        Moderator
        420 MemberLucky MemberModerator
        • Apr 2010
        • 1915

        #4
        Bedankt voor de kweektip



        Zie ook niet dat er echt iets mis is.. Blad hangt iets bol naar beneden. Kan het moment van de foto zijn, of misschien te weinig óf te veel water..
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Hé, ik zie geen tekst.

        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Huh.. gisteren nog wel volgens mij..
      • StefanGroeneweg
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Dec 2021
        • 15

        #5
        Bedankt voor jullie reacties! Ik wist het zelf ook niet helemaal zeker dus ik dacht ik vraag het even na...
        de lamp hangt inderdaad wat hoger, ik heb dat expres gedaan in de hoop dat ze nog iets zouden strekken. Ik wil zelf low stress training toepassen en dat gaat natuurlijk iets makkelijker als ze wat langer zijn.

        Comment


        • KingOfTheBongo
          KingOfTheBongo commented
          Editing a comment
          Begin lekker en kweek verslag met de benodigde informatie man.
          Super handig dan je mensen mee hebt kijken tijdens je gehele kweek.
          Meer ogen zien nu eenmaal meer en het is goed leer moment.
          Ook handig zodat je altijd goede tijd indicatie hebt met wanneer je wat hebt gedaan.
          En het is natuurlijk mooi voor alle andere leden op het forum om te leren en lezen.
      • StefanGroeneweg
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Dec 2021
        • 15

        #6
        Dan heb ik wel een vraag betreft de hoogte, wat is ongeveer de ideale hoogte voor led?

        Comment


        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          De hoogte aangegeven door de fabrikant van de led-lamp.. Aangezien dat kan verschillen..
      • KingOfTheBongo
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2020
        • 215

        #7
        Zoals kroket noemde kan je dat wel in het boekje van de lamp of website verkoper/producent vinden.
        voor de rest lekker gewoon op de juiste hoogte hangen.
        Zal de groei sneller van gaan, denk ik.

        Comment

        • StefanGroeneweg
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Dec 2021
          • 15

          #8
          Oké super, bedankt!

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            En hier zie ik ook geen tekst.

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Das knap

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Ja, dat zie ik weer wel nederhigh.
        • Wesley pipes
          Elite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Mar 2020
          • 2512

          #9
          Er kan nog ietsiepietsje meer aarde in de potten , zegt men altijd hier, tot de rand , ze zakt nog wat dan... mooie plantjes !
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

          Comment

          • Pietjewietje
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2020
            • 81

            #10
            Waw, mooie meisjes 👍

            Comment

            Bezig...