Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cbd plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Cbd plantjes

    Korting op 420shop
    Dag
    ik heb een cbd autoflower zaadje klaar liggeen om te ontkiemen
    iemand al ervaring met cbd plantjes
    tips tricks altijd welkom
    alvast bedankt

    #2
    zal toch niet zoveel uitmaken? CDB, THC... het zal wel...

    Naja, in ieder geval, succes, ik hoop op mooie kweekfoto's

    Comment


      #3
      Komen er van mij met een 1:1 cbd thc verhouding. Vroeger nog royal highness gezet van rqs, ook cbd en veel betere cbd dan in de night shop te vinden nu in BE. Mooie wiet . welk soortje van jou?
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Porta69
        Porta69 commented
        Editing a comment
        Ik heb purpelmatic van royal queen seeds
        Maar dan moet ik dus niet iets anders doen dan bij een gewone plant ?
        Alvast bedankt voor de response

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Er word gezegd wat voorzichtiger met voeding. En lichtschema kan zijn 24/0 , 22/2 , 20/4 of 18/6, uren licht aan/licht uit. Men zegt betere en of snellere oogsten te hebben met meer lichturen . Mijne staan nu op 24/0.

      #4
      CBD planten behandel je niet anders dan andere wietplanten.
      Voor autoflowers zou ik geen 24/0 lichtschema gebruiken maar liever 18/6, dat zorgt voor de nodige rust in de nacht. RQS staat bekend om zijn slechte selectie voor hermafroditisme en daarom is het in mijn ogen wel belangrijk om een nachtelijke rust te gebruiken.
      Autoflowers zet je ook het liefst zo snel mogelijk in een grotere pot, maar.. Ik heb weer wat theorien gevonden die er naar hinten dat het misschien goed is om een of twee smallere, hogere tussenpotten te gebruiken; planten die niet meteen de breedte in kunnen gaan, lijken een sterker wortelsysteem te ontwikkelen die langer de groei doorzet. Keerzijde is dat potruimte ook een boel tijd kan afsnoepen van de groei, in de zin dat een kleine pot sneller vol is en de plant dan in bloei kan schieten. Dus ik ben er nog niet helemaal uit.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • Porta69
        Porta69 commented
        Editing a comment
        Dus rqs zijn niet zo’n goede zaadjes dan ?
        Welk merk raad je aan ?

      • LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Geen idee, ik koop nauwelijks nog zaden. Ik heb niet echt een beeld van wat tegenwoordig verkocht wordt en wat de kwaliteit daarvan is. Ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit iets bij RQS ga kopen. Da's alles.

      #5
      RQS heeft inderdaad een hermafrodietprobleem.

      Geen ramp als je de banaantjes snel ziet, maar ja toch...

      Comment


      • Bluebud
        Bluebud commented
        Editing a comment
        Met veel merken kan je herma's krijgen. Vaak ligt het er aan hoeveel stress je ze bezorgt. Ik heb diverse soorten van RQS gehad en bv Painkiller werkte ook echt perfect tegen pijn. (Ik maar hier olie van voor artrose pijn bestrijding). Geen bananen gezien. Of Dance world.. ook geen enkel probleem.
        Wel merk ik dat de verhoudingen van THC-CBD bij iedere plant kunnen verschillen.
        Sommige bevatten bijna geen THC en van andere van dezelfde batch wordt je knalle stoned.
        Jammer dat lab-testen zo duur zijn.

      #6
      In andere topic vroeg ik me al af of er iemand cbd zaadjes te ruil hebt? Ik heb nog mooie NL autoflower zaadjes liggen van RQS en zou graag toekomstig meer cbd willen roken, ik vind de te hoge high niet prettig om 'mijn wagen (lees mijzelf) te besturen. En heb meer nood aan lichamelijke chill dan geestelijke high.

      Comment

      Bezig...
      X