Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrouwelijke planten met zaadjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vrouwelijke planten met zaadjes?

    Korting op 420shop
    Ik heb hier 2 purple hazes staan en die zijn al een tijdje aan het toppen maar nu heeft de plant van die zakjes bij elk knooppunt waar oorspronkelijk een haartje uit kwam daarom dacht ik dat het vrouwelijke planten zijn weet iemand waarom mijn plant zaadjes hebben er zijn geen mannelijke planten in de buurt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hennep stuifmeel kan 30 km ver waaien.

    Of tis stiekum een herma, en dan zijn het ballen en die moet je verwijderen met natte vingers.

    Comment


      #3
      Maak eens wat close up foto's...dan weten we waar jij naar kijkt.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

      Comment


      • Milano
        Milano commented
        Editing a comment
        Zal ik doen zodra ik thuis ben misschien wel handig ja

      #4
      Meer pics ja. Kunnen ooķ calixen zijn, of heb je geen twijfel?
      Anders waarschijnlijk een herman
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


        #5
        In de oksels van de plant willen calyxen nog weleens dikker worden dan elders omdat ze dichter bij de sapstroom zitten en veel eerder ontwikkelen dan echte toppen.
        Ze kunnen prima bevrucht raken door hennep in de buurt. Maar die hennep is nu ongeveer wel uitgebloeid.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #6
          In deze zakjes zitten de zaadjes maar naar mijn weten zijn er in de buurt geen mannen en de toppen groeien nog steeds mooi door kan het nog een vrouwlijk plantje zijn hebben er ook problemen mee gehad met de vorige autoflower die had zaadjes in de toppen zitten
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Dat is wat L dus bedoeld met galyxen in de oksels.

          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Een bal op een stokje/haartje is mannelijk, wat hier boven staat is vrouwelijk. Ik had ook een auto staan die eind augustus is geknipt had ook zaadjes, denk dat dit komt omdat zoals hier al eerder vermeld werd, de hennep geoogst wordt in juli augustus, dit stuifmeel kan kilometers verder op belanden.

          #7
          Oorspronkelijk geplaatst door Milano View Post
          In deze zakjes zitten de zaadjes maar naar mijn weten zijn er in de buurt geen mannen en de toppen groeien nog steeds mooi door kan het nog een vrouwlijk plantje zijn hebben er ook problemen mee gehad met de vorige autoflower die had zaadjes in de toppen zitten
          Naar mijn weten wel, anders was dit niet gebeurd
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X