Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste manier om thc e-liquid te vapen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste manier om thc e-liquid te vapen?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    mijn naam is Jorg en blow al ruim 25 jaar, ben sinds 3 maanden gestopt met tabak en dus ook jointjes roken en overgestapt op het vapen van thc olie wat eigenlijk wel goed bevalt maar veel te duur is..

    nu heb ik een goede betaalbare leverancier gevonden voor thc e-liquid (en plannen om deze zelf ook te gaan maken) maar heb ik echt hulp nodig bij het aanschaffen van de juiste vaper voor thc e-liquid.

    Tips welke het beste is en waar ik deze eventueel zou kunnen aanschaffen zouden zouden erg gewaardeerd worden want zit een beetje met de handen in m'n denkbeeldige haar.

    Hopelijk bedankt alvast

    Jorg

    #2
    Zou eens aan die leverancier vragen wat hij aanraadt om zijn producten te gebruiken

    Comment


      #3
      Ik zou zelf het vapen helemaal skippen voor olie en gewoon de olie innemen.

      Het punt met vapes is dat ze een bepaalde vloeistof naar een verdampingspunt moeten brengen, als je niet weet wat er precies in die vloeistof zit dan kun je dat vrijwel onmogelijk zelf uitvinden.
      Je wilt verbranding en de vorming van acryl-achtige stoffen vermijden, dus dan wil je op het verdampingspunt van je mengsel zitten met een afwijking van minder dan 5 graden.
      Van wat ik zelf in oude vapes heb kunnen meten, is die afwijking dichter bij de 20 graden (aan de hogere kant, dus met verbranding). En dan kun je, in alle eerlijkheid, beter sigaretten roken.

      Of er PEG-300 of PEG-8000 gebruikt wordt maakt al een verschil, als er alleen PEG op staat, dan heb je geen goede leverancier; die weet waarschijnlijk zelf ook niet wat er in zit en die kun je dus totaal niet vertrouwen.
      Dus je bent in dit geval afhankelijk van 1) hoe betrouwbaar is je leverancier en de beschrijving van de inhoud? En 2) hoe betrouwbaar en nauwkeurig is die vape?
      Voor 2) moet je echt op gebruikerservaringen af gaan en zelf eens 'n meting uitvoeren, maar dat laatste is nogal lastig zonder fijne apparatuur.

      Vapen hoort minder schadelijk te zijn dan roken, en dat kan het ook zeker zijn. Maar alleen als er aan de juiste voorwaarden voldaan wordt.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Er is vapen en vapen. Probleem is dat het vaak op één hoop gegooid wordt, net zoals onze wijze regering aan het doen is.
        E-vapen mag van mij aan banden gelegd worden want het geeft 'droogkruidvapen' een slechte naam. Gewoon wat wiet verdampen is de minst schadelijke methode van roken. Alles vloeibaar is gewoon slecht

      • LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Tsja, zo zijn er ook tientallen vormen van tabak die over dezelfde kam gaan. Ik ben geen fan van de overheid maar dat ze ergens een definitie nemen en zich daar aan houden, dat kan ik ze niet kwalijk nemen.
        Dat die definitie niet goed is, dat neem ik ze wel kwalijk.
        Ook van "gewoon wat wiet verdampen" weten we niet zeker hoe schadelijk het is, omdat dat aandeel gebruikers nog kleiner is en dus in de marge van veel onderzoeken wegvalt. Laten we dat ook durven benoemen, want het is gewoon zo.

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Waar. De ervaring van vapen (Mighty, Plenty en Dynavap) voelt alleszins gezonder en holistischer als de joint of bong die ik eerder af en toe ook nog nuttig. Er verbrandt minder, en de gevaren van al die rook is intussen wel degelijk onderzocht.

        Olie vapen met nicotine en een smaakje dat verbrand in een oventje is een ander bizar verschijnsel.

      #4
      Hallo Jorg

      Niks vloeibaars doen, maar koop een mighty en damp gewoon je wietje. Die mighty is duur inderdaad, maar zijn geld waard. Een Dynavap is ook super!

      Dry herb vaping, niks nats. Dan kun je inderdaad gewoon beter blijven blowen, das gezonder

      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


        #5
        Puur een joint roken. En dan niet meteen diep in haleren maar heel relax doen 2 hijsjes is genoeg.

        Mijn tip probeer het eens.
        Scheeld hoop geld
        God was never on your side..

        Comment


          #6
          Bedankt allen voor de info en de stof tot nadenken. Heb de labresultaten van de thc e-liquid aangevraagd dus hopen dat ik daaruit jan opmaken wat voor vaper ik nodig heb.

          Heb al een pocket dry herb vaporizer wat ook goed bevalt maar voor mij niet een volledige vervanging kan zijn voor jointjes roken.. het fijne aan het vapen is dag het heel goed te doseren is en ieder half uur een pufke helpt met het gemis van roken.

          Lastig allemaal zeker met die betutteling van de overheid

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Puur roken helpt je ook van die drang af en dan hoef je ook niet elk half uur te nemen

          • Bitterbal
            Bitterbal commented
            Editing a comment
            Het is de nicotine die zorgt dat je idd achter elkaar door rookt. Puur is deze drang een heel stuk minder

          #7
          Ik zou een ball vape aanraden.

          ​Hoe maak jij je eigen thc liquids?
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment

          Bezig...
          X