Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dimlux Xtreme led 500+NIR Welke lichtsterkte per groeifase?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dimlux Xtreme led 500+NIR Welke lichtsterkte per groeifase?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik ben voor de 1e keer aan het kweken en heb een Dimlux xtreme led 500+NIR aangeschaft. Nu kan ik niks nergens vinden over welke lichtsterkte voor welke groeifase (sowieso in zijn algemeen vind ik weinig info over lichtsterkte on google) zelfs contact over gehad met dimlux maar ze hebben dit nog niet gepubliceerd). Weet iemand dit, ik heb de lamp nu laag staan op ongeveer 300 ppf begonnen en nu naar 600 gezet, maar eerlijk gezegd doe ik maar wat… of kan de lamp simpelweg naar de maximale hoeveelheid ppf? Wie is ervaren en kan mij adviseren?

    #2
    Ik ken de lamp niet. De meesten doen maar wat. Zolang het goed voelt zal het wel goed zijn.

    Comment


      #3
      Ik zit vooral echt met de lichtsterkte, het gaat mij erom kan ik de lamp op max zetten voor nu net 1 mnd oude planten? Of moet ik voorzichtiger zijn… het is een ruimte van 1,2x1,2x2,4.

      Comment


        #4
        Opgelost, ik ga volle bak! Dankzij dit forum ff gezocht op lichtsterkte 💪🏻

        Comment


        • Martin1970
          Martin1970 commented
          Editing a comment
          Is een kwalitatief prachtige lamp. Dat max.licht erop zou ik lekker niet doen=tip
          Overigens kent jouw lamp mooie mogelijkheden, benut deze volledig!
          Last edited by Martin1970; 20 December 2023, 08:17.

        #5
        Er is inderdaad geen reden om minder dan het maximale te doen, tenzij je natuurlijk chlorose krijgt in de topgroei, dan mag het een tandje minder.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X