Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd ivm aankoop White widow zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp gevraagd ivm aankoop White widow zaden

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Na lange tijd afwezig door ziekte heb ik jullie hulp nodig en wil ik graag beroep doen op jullie ervaringen.
    ik heb vorig jaar zomer hersenschade opgelopen door dat nieuwe virus en teveel info en te lang zoeken online is niet oké voor mij.

    ik zoek naar een betrouwbaar merk van feministische white widow maar ik zie door al die bomen het bos niet meer 😥

    en waarom een betrouwbaar merk? Al 2 jaar op een rij geen goede oogst gehad, vorig jaar door zo ziek te zijn niet opgemerkt dat het 4 vrouwtjes en 1 mannetje was, dus ook mislukte oogst.

    ik hoor het graag van jullie? En nu maar hopen dat ik morgen nog weet dat ik dit hier vandaag heb gevraagd

    #2
    Maar dat je hier member bent en je inlog gegevens, kon je nog wel herinneren.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam View Post
      Maar dat je hier member bent en je inlog gegevens, kon je nog wel herinneren.
      Ja het is niet zo dat ik dement ben maar als ik 15 minuten mijn hersenen moet gebruiken dan vliegt er een blokkade in. En mijn wachtwoord weet ik niet meer maar bij aanmelden destijds werd mij gevraagd of ze mijn inloggegevens moesten onthouden.

      Ook wist ik niet meer dat hier ook een zadenshop aanwezig is, zag ik vanochtend pas maar helaas geen WW die ik zoek. Dus zojuist maar bij wietzaadjes 2 x big bud en 2 x ww besteld.

      ik had bij een ander adres 5 x autoflowers ww besteld, ontkiemd in 3 dagen en nu 3 weken later nog steeds maar 15 cm hoog onder led. En daarom dus hier maar om hulp gevraagd.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Genoeg licht en weinig water in het begin.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Geen idee eerlijk gezegd. Ik heb juist altijd pech gehad met WW. Big bud van sensi vind ik wel super.
        Alles van sensi is wel goed vind ik, misschien kun je je beter op een goeie boer richten? Barney is ook super

      • Boomvalk
        Boomvalk commented
        Editing a comment
        Big bud is een geweldig lekkere soort maar buitenshuis worden het hele grote bomen en ze zijn heel erg gevoelig voor schimmel. Ik had ze in 2021 staan omdat de voorgangers die binnen stonden zo geweldig waren.
        Dus mijn mening: binnen perfect en buiten een risico ivm de beroerde Nederlandse zomers.

      #4
      Ja het is niet zo dat ik dement ben maar als ik 15 minuten mijn hersenen moet gebruiken dan vliegt er een blokkade in
      Dat komt mij bekend voor, want door oa het blowen is mijn korte termijn geheugen naar de klote
      Soms is dat handig, maar soms helemaal niet. Waardoor is je hersenschade ontstaan?
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post

        Dat komt mij bekend voor, want door oa het blowen is mijn korte termijn geheugen naar de klote
        Soms is dat handig, maar soms helemaal niet. Waardoor is je hersenschade ontstaan?
        In juli 2023 door besmetting van dat virus. Met als gevolg maandenlang hersenmist en november 2023 volledig onderzocht en toen kwam de conclusie blijvend hersenschade en ben nu bezig met hart en vaatziekte onderzoek want dat is ook niet goed. En ik ben de hele maand juli doodziek geweest, longontsteking met als gevolg ruim 48 uur niks als bloed opgehoest, snachts tot wel 6 longaanvallen en veel te weinig zuurstof wat dus naar mijn hersenen ging dus kwam er een zuurstofapparaat naast mijn bed. En na de besmetting en ziek zijn volgde post-covid waar ik nog steeds in zit.

        Ik was al meteen ziek van de 1ste prik, de 2de was een echte hel en vanaf de 2de in juli 2021 tot de dag van vandaag zitten heel veel grote gaten in mijn geheugen, is ook onderzocht en blijkt een vorm van dementie en parkinson te zijn. Dan hadden ze het ook nog over PED....pfff een rotvirus wat alles in je lichaam probeert kapot te maken en met een slecht werkend immuun en afweersysteem ben je dan goed de pineut.
        En volledig gevaccineerd zijn wil dus niet veel zeggen, eens risicogeval altijd risicogeval, dus die laatste prik in december 2023 heb ik mooi niet gehaald, te riskant dat de schade nog erger word.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          In 2010 vonden ze de beste white widow, de black widow van greenhouse seeds.

          Als je nou eens gaat kijken wat daar mee gebeurd is.

          Als QnQ hier nog was geweest, die had het wel geweten.

          De overheid ging uit van geen bijwerkingen en eerlijke fabrikanten.
          Last edited by Rreppellsteeltjam; 8 February 2024, 18:46.

        • Boomvalk
          Boomvalk commented
          Editing a comment
          Ahhh, is QnQ nier hiet meer 😥 idd die weet wat ik bedoel en kon goede hulp bieden omdat wij van dezelfde soort houden.
          Ik heb nog wel een gedroogd Shiva blaadje van een binnenkweek van de lente in 1996. Zouden ze via dat DNA deze plant weer kunnen klonen?
          Ze moesten wel 12 weken bloeien en om die reden zijn kwekers die geweldige plant gaan verpesten want de groeier had liever 9 weken.

          Ik heb vorig jaar en het jaar daarvoor ook zaad van greenhouse gekocht en niet tevreden over, hermafrodiet of zoals vorig jaar 4 meissie en 1 jongetje en ik had dat door zo ziek te zijn te laat opgemerkt dus heb meer gewicht aan zaad dan aan toppen. Wel mooie volle planten maar ja wat heb je daar aan. En dat zaad ontkiemd ook nog heel slecht en dan begint je start ook al slecht.

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          “De overheid ging uit van geen bijwerkingen en eerlijke fabrikanten.”


          😂 geloof dr geen kut van. Die doen maar net hoe de wind waait.

        #6
        Met WW kan ik je niet helpen, want ik heb de zoektocht opgegeven. Een soort die ik buiten redelijk kon oogsten was Hollands Hope van Dutch Passion. Misschien is dat iets? Ik bedoel, met ons klimaat mag je eigenlijk als buitenkweker al blij zijn dat je iets kunt oogsten.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #7
          Ik ben heel erg tevreden over de White widow IBL van Paradise seeds.
          Als in: ik koop dit jaar een nieuw pakje omdat ik ze in de vriezer wil hebben, want zo goed als deze krijg je ze niet meer terug.

          Laat rijp buiten, maar goede high en de smaak is erg goed. En eerlijk gezegd ligt die niet ver af van de WW zoals ik hem ken. Zonder al die ingemengde kutzooi die de smaak "beter" zou moeten maken.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #8
            ww van sensie was goed,lekker plakkerig op het eind ,maar dat was binnen.in spanje vinden ze wappa nog steeds leuk.paradise seeds heeft ze.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #9
              Femministische White Widow...

              mmm... bedoeld u zoiets?

              bund_deutscher_madel_by_julia_koterias_dc21db0-fullview.jpg

              Lichtelijk feministisch, wit en in de meeste gevallen ook weduwe...
              If life keeps putting you down, You better stay high

              Comment


                #10
                5 iBL WW gekocht. Justin Kees. Euforie viel tegen las ik.
                Baas in eigen brein.

                Comment


                • LR2
                  LR2 commented
                  Editing a comment
                  Ik kan er niet van slapen, van die WW.
                  Verdomd lekker en toch wel eentje voor overdag, en overdag blow ik bijna nooit.
                  Euforie krijg ik van andere dingen dan van wiet, daar heb ik dat nog nooit bij meegemaakt eigenlijk. Maar elk brein is anders natuurlijk.

                • Eclecticon
                  Eclecticon commented
                  Editing a comment
                  Ik ben benieuwd, ik zal ze in de vriezer gooien in de originele verpakking en dan in een vacuum zakje met wat rijst er in (ik heb nog genoeg zaad wat eerst op moet). Misschien is de definitie van euforie in de beschrijvingen niet goed. Voor mij is het qua high heel wat anders dan iets in real life. Voor mij is het wat wiet betreft een opgewekte mode waarin je enorm kunt kicken op muziek, gezelschap, humor etc.
              Bezig...
              X