Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omgevallen zaailing

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Omgevallen zaailing

Korting op 420shop
    ​Hi allen,

ik heb 2 gelato autoflower zaadjes ontkiemd en vervolgens op 22/05/2025 elks in een 10L pot gestoken. De 10L potten zijn gevuld met een onderste laag aan hydrokorrels met potgrond erover. Beide potten staan achter een velux (gericht naar het westen) en krijgen naast direct zonlicht ook extra licht van een 40W kweeklamp (paars licht). 1 van de 2 zaailingen is beginnen strechen en is gisteren helaas omgevallen. Ik merkte op dat er aan de basis een klein knikje in de stengel is ontstaan. Ik heb de stengel ondersteund en een ventilator in de ruimte geplaatst om de stengel te verstevigen. Ik merk wel op dat het plantje nog frisgroen is en het mooi verder blijft groeien… na 24u valt ie nog steeds om als ik de ondersteuning weghaal.

voor context: de andere zaailing staat op dezelfde plek, is kaarsrecht, stengel helft vd lengte van de omgevallen zaailing en die stengel ziet ook meer bruin dan groen.

het is mijn eerste keer dat ik kweek. Misschien heb ik domme fouten gemaakt maar hey, je moet ooit beginnen.

Alvast bedankt!

Erwt

Hoi Erwtje, hoe staat het er mee?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
    X