Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaden kiemen en gaan onmiddelijk in bloei, help !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zaden kiemen en gaan onmiddelijk in bloei, help !

Korting op 420shop
    Zoals de titel zegt, m'n zaden kiemen, (meestal binnen de 24 a 36uur), en gaan binnen de twee weken in bloei. Resultaat, plantjes van 10-15cm hoog met enkele buds. Frustrerend...

Van de drie kiempogingen met telkens 3 zaden (allemaal auto flower), telkens na enkele weken, hup, in bloei. Het enige waar ik kan aan denken is te natte grond, (gewone potgrond, maar voorbije jaren nooit problemen mee gehad...) of te warm binnen, ben dit jaar wel later begonnen, begin juli ipv april-mei.

Ik woon in Portugal en deze periode (eind juli...) is de temperatuur buiten rond de 30-40 graden. In huis, waar ik laat kiemen en de zaailingen de eerste weken hou, maximum 28gr. C. Ze staan niet voor 'n raam en krijgen geen direct zonlicht, anders zouden ze ongetwijfeld verbranden.

Wet doe ik verkeerd? Dank alvast voor jullie antwoord;

Rodolfo

Te kleine pot? Te veel water?
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto
    ​

Comment

Hoeveel liter pot?
      Zonder foto's zeg ik ook te nat.
      zodra de wortels stoppen met groeien, schiet je plantje in de bloei.
      te natte grond zorgt ervoor dat je wortels lui worden.

Comment

Autoflowers😅maar wacht? Zelfs in de zaailingfase?????

Comment

Ze staan niet voor 'n raam en krijgen geen direct zonlicht
          Wet doe ik verkeerd?
          Je hebt waarschijnlijk zaad gekocht met dwerggroei-eigenschappen, direct afkomstig van de Lowryder lijn; die staat daar bekend om.
          Als je de plant daarnaast geen dag-nacht-ritme geeft en uit het licht houdt, dan zit er maar een optie in voor die plant en dat is voortplanten. Je maakt van een dwerg nog een kleinere dwerg op die manier.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X