Hello medekwekers ,
Dit is mijn eerste echte kweek met een semi/proffesionele setup en wou het verloop van de eerste kweek hier met jullie delen en ook voor mezelf op terug te kijken . Ook als jullie tips of trick hebben ook altijd welkom !
De setup is als volgt ,
Tent :60x60x140
lamp : spider farmer fs1000evo
inline fan : 4 inch met carbon filter
Clipfan : SF 6 inch clipfan
automatisatie : SF Ggs controller + co2,ppfd,airtemp,humidi,soiltemp,EC,WC sensors
humidifier: SF 6l humidifier ( deze zijn allemaal te besturen via de Ggs controller of App op mobiel ).
de setup voor potten, voeding , etc is als volgt ,
Potten : 2x 11l , 2x 3.5 l , 1x 4.5l
medium : Plagron Batmix
Voeding : plagron Terra Grow & Bloom
Supplementen : Plagron Pure Zym , Power roots , Green Sensation , Sugar Royal , Power Buds
Zaden zijn afkomstig van Zamnesia & RQS ,
deze kweek heb ik 5 zaden gekiemd puur om te testen als eerste maal in de tent .
Ik heb gekozen voor :
- OG kush fotoperiode ( 11l)
- Black Diamond fotoperiode (11l)
- Pink Rozay fotoperiode (4.5l)
- Do-Si-Dos auto (3.5l)
- F1 Hybrid Milky-Way auto (3.5l)
Op 4 Augustus allemaal mooi gekiemd in Root Riot Plugs , daarnaa elks hun pot in , we zijn nu 11 dagen verder en de dames doen hun ding . Wekelijks volgt een update
Grtz Blackwolf
Dit is mijn eerste echte kweek met een semi/proffesionele setup en wou het verloop van de eerste kweek hier met jullie delen en ook voor mezelf op terug te kijken . Ook als jullie tips of trick hebben ook altijd welkom !
De setup is als volgt ,
Tent :60x60x140
lamp : spider farmer fs1000evo
inline fan : 4 inch met carbon filter
Clipfan : SF 6 inch clipfan
automatisatie : SF Ggs controller + co2,ppfd,airtemp,humidi,soiltemp,EC,WC sensors
humidifier: SF 6l humidifier ( deze zijn allemaal te besturen via de Ggs controller of App op mobiel ).
de setup voor potten, voeding , etc is als volgt ,
Potten : 2x 11l , 2x 3.5 l , 1x 4.5l
medium : Plagron Batmix
Voeding : plagron Terra Grow & Bloom
Supplementen : Plagron Pure Zym , Power roots , Green Sensation , Sugar Royal , Power Buds
Zaden zijn afkomstig van Zamnesia & RQS ,
deze kweek heb ik 5 zaden gekiemd puur om te testen als eerste maal in de tent .
Ik heb gekozen voor :
- OG kush fotoperiode ( 11l)
- Black Diamond fotoperiode (11l)
- Pink Rozay fotoperiode (4.5l)
- Do-Si-Dos auto (3.5l)
- F1 Hybrid Milky-Way auto (3.5l)
Op 4 Augustus allemaal mooi gekiemd in Root Riot Plugs , daarnaa elks hun pot in , we zijn nu 11 dagen verder en de dames doen hun ding . Wekelijks volgt een update
Grtz Blackwolf

Comment