Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp bijplant kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektip: hulp bijplant kweken

Korting op 420shop
    Beste,

Ik heb voor het eerst een buitenwiet plant geplant.
    Hij doet het volgens mij wel super goed.
    Kan iemand mij iets meer vertellen wanneer deze gaat bloeien. het is nu 25 augustus en deze foto is vandaag genomen....

Alvast bedank voor jullie hulp.
    Attached Files

deze zijn het :
    Attached Files

Comment

Ik denk 23 september

Comment

Verschillende wiet soorten bloeien op verschillende momenten, sommige wanneer we 15 uur licht hebben, sommige wanneer we 14 uur licht hebben, zo ook voor 13, en sommige pas wanneer we 12 uur daglicht ervaren.
        Als je ons niet meer kunt vertellen dan 'buitenwiet plant' dan kunnen wij niet meer vertellen dan 'hij bloeit wanneer hij bloeit'.

De plant bloeit nu in ieder geval nog niet, dus dan zitten er nog makkelijk 8 weken tussen nu en oogsten. Misschien wel meer!

Kijk, elke plant kan een buitenwiet plant zijn.. Het enige criterium daarvoor is dat hij niet binnen staat.
        Verder verandert dat weinig aan de genetische achtergrond van de plant. Die is handig om te weten. Neem mijn oude Mazda 6 bijvoorbeeld, die haalde 100km/u in 8 seconden. Mijn peugeot 206 deed daar een kwartier over. Beide zijn 'buiten auto's' maar de ene is de andere niet.
        Als ik dan vraag waarom mijn auto zo traag is, dan kan iedereen die zou willen helpen eigenlijk niks anders dan nog meer vragen stellen.. Wat de kans op een volwaardig antwoord verkleint; ik kom niet vaak terug op threads waar ik al getypt heb. Mensen zijn gemaksdieren, maak het ze makkelijk: geef ze alle informatie die jij hebt, want dan kunnen zij ook gemakkelijk een antwoord geven.
        Als we daar naar moeten vragen, dan ben je een heen-en-weertje verwijderd van een antwoord. De volgende keer dat ik op het forum kom is misschien pas over een maand..
        Maar ik heb zo'n vermoeden dat je tegen die tijd al wel wat pruikjes zou moeten zien, tenzij.. Tenzij je een plant hebt die pas op strict 12/12 lichtschema in bloei gaat.

Ik heb ooit een uur of drie geinvesteerd in het schrijven van een soort jointjedraaien handleiding die je hebt aangereikt gekregen toen je je aanmeldde.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Oei L.........was dat voor je 18e?

• LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Ik haalde mijn rijbewijs pas op 28 jarige leeftijd XD

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Ik heb ooit een uur of drie geinvesteerd in het schrijven van een soort jointjedraaien handleiding die je hebt aangereikt gekregen toen je je aanmeldde.
        LR2 verloren moeite eigenlijk ,niemand leest dat, afgaande op de vragen die ik zie voorbij komen 🫣🤔

ik weet nu wel dat ge met een mazda6 rijd

Comment

• LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Al een tijdje niet meer, maar mijn god wat was dat een luxe wagen. Blijkbaar zijn ford motors onverwoestbaar.. Totdat ze kapot gaan. De mijne was blijkbaar al kapot voordat ik hem kocht.
          Drie maanden tijd en 800 euro in reparaties later heb ik 'm ingeruild voor 400 euro korting op de volgende wagen. Ik heb wel nog een reservewiel!
      Bezig...
      X