Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet drogen in een gesloten kast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Wiet drogen in een gesloten kast

    Korting op 420shop
    hallo,ik heb een vraagje. Eerst en vooral ben een beginner,heb alln gerookt. Nu is er een plant (kemp) in mijn tuin gegroeid. van mei is hij goed aan het groeien,-+2m hoog en topjes worden niet groot maar rieken goed,met witte draadjes aan,dat bijna half bruin aan het zien is.. ik schat wat ik gezocht heb op forums nog 2 weken en ik kan die laten drogen. Nu mijn vraag,kan ik die in een gesloten kast drogen?? Is deze wiet rookbaar? ps: ik kan fotos ervan op zetten,hoe doe ik dit?
    mvg bsnoekx

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    S5004855.jpgS5004854.jpgS5004853.jpg
    Last edited by Jointjedraaien; 5 October 2013, 14:43.

    #2
    Re: Wiet drogen in een gesloten kast

    kemp? bedoel je vogelzaad?
    die moet nog wel wat langer dan 2 weken
    maar als het vogelzaad is dan zou ik het niet roken
    suc6
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Wiet drogen in een gesloten kast

      hoi,die is spontaan gegroeid op het kampvuurplekje. ik ga er dan vanuit dat het van iets anders komt dan een echt wietzaadje,toch? het riekt zo lekker naar wiet,kan je iets uitmaken uit de foto's? zou het kemp zijn?? mvg

      Comment


        #4
        Re: Wiet drogen in een gesloten kast

        kan ik dit ook in kast laten drogen? en dit is toch wiet,niet? wat moet ik er dan mee doen weggooien??

        Comment


          #5
          Re: Wiet drogen in een gesloten kast

          Ja dit is wiet. Ook kemp/hennep kun je prima roken, alleen als het landbouwhennep/kemp is dan wordt je er niet stoned van. Echter, als je vrienden hebben zitten paffen rondom dat kampvuur, dan kan er best een prima (soort) zaadje op de grond zijn gevallen. Ik ken namelijk niemand die kemp voor zijn plezier rookt, dus het kan best een shop/rook-waardig soortje zijn.
          Deze plant mag nog minstens een week of 4. Over drogen in afgesloten ruimtes bestaan voldoende topics, zoals de culinaire droogdoos die ik ieder jaar aanraad om te googlen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Wiet drogen in een gesloten kast

              dank je voor de reacties!!!

              Comment

              Bezig...
              X