Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder wordt te groot!?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Lowryder wordt te groot!?

    Oorspronkelijk geplaatst door CyayC View Post
    Vrij duidelijk antwoord. Maar ik heb al gelezen dat mensen de bladeren onderaan wegnemen zdat alle energie van de plant gaat naar de toppen. KLopt dit dan niet?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #32
      Re: Lowryder wordt te groot!?

      Bedankt voor de uitleg. Ik zal alles laten staan hoe het staat

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Volgens de verpakking zou hij nog een week moeten. Maar op dit forum heb ik de wijselijke raad gekregen om niet naar de verpakking te kijken en naar verkoopspratjes te luisteren dus vraag ik het liever aan jullie. De trichomes raak ik niet wijs uit. Ze lijken zowel cloudy als clear voor mij, ik zie het verschil echt niet. Moet ik wachten tot de pistils verkleuren? Of is dat een mythe? Wat denken jullie, nog een week of 2 of 3? Wanneer moet ik flushen?
      of
      20131014_170832.jpg20131014_170837.jpg20131014_170900.jpg

      Comment


        #33
        Re: Lowryder wordt te groot!?

        wacht tot de trichomen 50% cloudy en 50% amber zijn dan heb je een goede combinatie van een head- en bodyhigh, natuurlijk spelende eigenschappen van jouw plant daar een grote rol in maar met 50/50 kan je niet mis gaan. als je het te moeilijk vind om te kijken naar de trichomen kan je ook af gaan op de haartjes.

        als ongeveer 80% van de haartjes bruin is kan je oogsten en heb je een lekker wietje.
        harvest.jpg

        maar wat is nu juist je set-up want ik las dat je een 125w ging halen maar als ik zo op de foto kijk zie ik er een TL hangen.
        PEACE!

        Comment


          #34
          Re: Lowryder wordt te groot!?

          Daarvoor verwijs ik je door naar mijn andere topic, zie 2x WW daar zie je waar ik nu aan bezig ben met als Laatste post ee' vrije mooi foto van de top van de lowryder. Daar zie je mss wat meer op. Alvast bedankt voor je reactie. Ik hoop dat ik nog wat kan leren van je

          Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

          Comment


            #35
            Re: Lowryder wordt te groot!?

            Ik oogst mijn wiet, na drie jaar trichomenchecken op gevoel. Het effect is dan vaak high, daarnaast vind ik pistilgrootte (pistils zijn die groene bollen waar die haren uit komen) het belangrijkste ijkpunt. Zwellen je pistils niet meer? Dan is ze rijp. Laat je 'm dan nog twee weken staan, dan zit je op - pak 'm beet - 50/50 cloudy/amber.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #36
              Re: Lowryder wordt te groot!?

              Ha.

              Dat is voor mij ook weer wat geleerd.

              Thanks LR2
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #37
                Re: Lowryder wordt te groot!?

                Let wel: natter vingerwerk dan dat kun je nauwelijks krijgen.
                Maar naast de exacte wetenschappen die ik soms los probeer te laten op het item cannabis, vind ik het vooral leuk om dingen te proberen en te experimenteren. Stel ik zie toprot: Als ik zo snel mijn microscoop niet kan vinden, en mijn kleding-expert zusje niet thuis is met haar eigen loupe, dan komt het op het oog aan. Nu kan ik voortreffelijk dichtbij kijken; ik onderscheid amber van milky op het blote oog. Maar ik vind het prettiger om een duidelijkere houvast te hebben voor mezelf: klaar is klaar.
                Als er niets meer te winnen valt in gewicht, dan is het tijd om te oogsten. Het effect maakt me weinig uit, over het algemeen rook ik alleen om goed te slapen; dat gaat zelfs op hennep. Het is me echt om de smaak te doen; die is uit de geur op te maken, ruik ik nog 'groen/kippenvoer/hooi' uit de top, dan nog een weekje laten staan.

                Sinds ik een rare sativa had die maar niet amber wilde worden, en op een gegeven moment gewoonweg doodging van ouderdom (uitgebloeid na 14 weken dus verdorring) heb ik maar besloten om de zintuigen die ik heb, onversterkt te gebruiken. Dit jaar valt dat prima uit. Na verloop van tijd leer je zo ook planten onderscheiden op hun geurtje. Best prettig als je een bak vol random zaden hebt geplant!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #38
                  Re: Lowryder wordt te groot!?

                  Mooi dat je dat allemaal kan op het zicht. Ik mis wel nog wat ervaring met goed dat je zegt om te letten op de grote van de pistils. Zal ik zeker rekening mee houden

                  Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

                  Comment


                    #39
                    Re: Lowryder wordt te groot!?

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    (pistils zijn die groene bollen waar die haren uit komen)
                    Volgens mij zijn pistels de haren en de groene bollen calyxen.
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                    Comment


                      #40
                      Re: Lowryder wordt te groot!?

                      Ja dat dacht ik nu toch ook wel ;s

                      Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

                      Comment


                        #41
                        Re: Lowryder wordt te groot!?

                        Hier mag een slot op (y)

                        Verstuurd met S4 Exynos via Tapatalk Pro

                        Comment


                          #42
                          Re: Lowryder wordt te groot!?

                          Toevoeging : ik heb er 15 gram droog afgehaald.

                          EINDE

                          Comment


                            #43
                            Re: Lowryder wordt te groot!?

                            topic kan je zelf sluiten
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              #44
                              Re: Lowryder wordt te groot!?



                              Dit is 15 gram geworden ?
                              Knap gedaan Hans Kazan.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #45
                                Re: Lowryder wordt te groot!?

                                lijkt me stug dat dat 15 gram is geworden dat plantje....

                                Comment

                                Bezig...
                                X