Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pixxie
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Feb 2014
    • 13

    #61
    Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte

    Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige

    Wel sinds je in de verzorging zit zul je vast weleens te maken hebben gehad met ''stress verlichting''
    Welkom bij jou eerdere ervaring met het kweken
    Hahaha, kort door de bocht, dat wel, maar 't is ook een manier om het te bekijken, natuurlijk! Mijn geloof in eigen kunnen als kweker groeide ter plekke Thanks!
    - Be patient, for the world is broad and wide-

    Comment

    • psychedelic1988
      Retired
      • Oct 2012
      • 2796

      #62
      Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte

      En pixxie hebben de groene vingers zich al gemeld

      Ff 2 vraagjes

      Zijn er nog id-tjes om dit kleinschralig aan te passen/uit te bereiden zodoende dat het wel overzichtelijk blijft?
      En Heeft het nut om er nog meer tijd in te steken?

      Groeten

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #63
        Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte

        Kan dit geen sticky worden?

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #64
          Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte

          Yea, ik wilde het ook al opmerken
          Zullen we gezamelijk op /!\ klikken ?

          Kan er meteen een slotje op, want overzichtelijker gaat het niet worden.
          Last edited by QnQ; 12 March 2014, 10:16.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • thugz
            Amazing Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4284

            #65
            Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte

            Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988
            En pixxie hebben de groene vingers zich al gemeld

            Ff 2 vraagjes

            Zijn er nog id-tjes om dit kleinschralig aan te passen/uit te bereiden zodoende dat het wel overzichtelijk blijft?
            En Heeft het nut om er nog meer tijd in te steken?

            Groeten

            ik wil anders mijn set-up hier wel eens plaatsen want staat er niet tussen ook psy.

            ik hoor het wel

            thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment

            • JerD
              Expert Stoner
              Member
              • Mar 2014
              • 81

              #66
              Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte

              Mooie post en zeker leerrijk!
              Verslag bouw kweekruimte

              Comment

              • psychedelic1988
                Retired
                • Oct 2012
                • 2796

                #67
                Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte

                thnx voor de leuke reacties thugz ik zal je een pm sturen betreft je opstelling thnx kerel.

                Nu zie ik dat het een sticky is geworden. thnx nu staat hij goed zichtbaar voor allemaal.
                Vraagie sluiten of open laten dit topic?

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #68
                  Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte

                  Ik zeg sluiten.
                  Als je zelf wat wil toevoegen kan dat altijd nog, en anders wordt het een vragentopic.

                  Mijn mening heh...beslis vooral zelf.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • psychedelic1988
                    Retired
                    • Oct 2012
                    • 2796

                    #69
                    Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte

                    Daar heb je wel een punt als iemand verder wat verbeteringen heeft stuur me dan maar een pm

                    Greets

                    Comment

                    • w33d3r
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Feb 2017
                      • 53

                      #70
                      heb momenteel een afzuiger van 780m3,150x150x200 tent, hoe groot zou ik mijn actieve inblazer nemen?

                      Comment

                      • Urban
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2008
                        • 4104

                        #71
                        is het te warm dan?

                        Comment

                        • zipzop
                          Stoner
                          Member
                          • Jan 2016
                          • 20

                          #72
                          Veel info maar wel heel handig! Bijna klaar met me eerste samenstelling

                          Comment

                          • Hoppubis
                            Zaadje
                            Nieuw Lid
                            • Dec 2017
                            • 2

                            #73
                            Hey allen,

                            long time blower, first time grower hier. Alvast excuses voor mijn noob-vraag, maar graag had ik wat basic info verkregen (internet staat propvol uitleg, maar wil het eenvoudig houden).
                            Ik ben intussen jullie fora aan het afschuimen en extensief nota’s aan het nemen…
                            Korte situatieschets; mijn kweekruimte waarover ik beschik is een droge kelder van 4mx2mx1.80m(H).

                            -Ik zou graag weten welk soort planten jullie aanraden (belangrijk is goeie smaak en relatief eenvoudig in onderhoud) en hoeveel ik er in deze ruimte zou kunnen planten?
                            - Wat ik allemaal nodig heb (koolstoffilter, soort en aantal lampen, irrigatiesysteem, potgrond,…) om dit zo geautomatiseerd mogelijk te laten verlopen.
                            Ik heb namelijk een job waarbij ik vaak van huis ben en vroeg me af of dit dmv een raspberry pie/Arduino/… mogelijk zou zijn om de lichtintensiteit + watertoevoer kan automatiseren?

                            Alvast hartelijk dank voor jullie input!

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #74
                              Wat je nodig hebt staat precies allemaal uitgelegd in dit topic.
                              Je kunt het zover automatiseren als je wil. Alles kan want het is jouw ruimte.

                              Ik kweek in een kelder van 300x200x180
                              Linkjes naar verslagen staan hieronder.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                              • Hoppubis
                                Hoppubis commented
                                Editing a comment
                                Thx qnq ! Mooi forum btw met overdonderend veel info. Keep up the good work.
                            • Wietjedraaien
                              Plantje
                              Nieuw Lid
                              • Apr 2020
                              • 14

                              #75
                              Kan iemand me wat meer toelichting geven over hoe ik die lamp juist aanschakel?
                              Lamp -> vsa -> schakelklok -> stopcontact?

                              Last edited by Wietjedraaien; 26 April 2020, 20:36.

                              Comment


                              • QnQ
                                QnQ commented
                                Editing a comment
                                Ja, als je achterstevoren praat is dat de manier.
                            Bezig...