Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte
En pixxie hebben de groene vingers zich al gemeld
Ff 2 vraagjes
Zijn er nog id-tjes om dit kleinschralig aan te passen/uit te bereiden zodoende dat het wel overzichtelijk blijft?
En Heeft het nut om er nog meer tijd in te steken?
GroetenComment
-
Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte
ik wil anders mijn set-up hier wel eens plaatsen want staat er niet tussen ook psy.
ik hoor het wel
thugzComment
-
Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte
Mooie post en zeker leerrijk!Comment
-
Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte
thnx voor de leuke reacties
thugz ik zal je een pm sturen betreft je opstelling thnx kerel.
Nu zie ik dat het een sticky is geworden. thnx
nu staat hij goed zichtbaar voor allemaal.
Vraagie sluiten of open laten dit topic?Comment
-
-
Re: Nieuw in de kweekwereld? Dit heb je nodig voor je kweekruimte
Daar heb je wel een punt als iemand verder wat verbeteringen heeft stuur me dan maar een pm
GreetsComment
-
Hey allen,
long time blower, first time grower hier. Alvast excuses voor mijn noob-vraag, maar graag had ik wat basic info verkregen (internet staat propvol uitleg, maar wil het eenvoudig houden).
Ik ben intussen jullie fora aan het afschuimen en extensief nota’s aan het nemen…
Korte situatieschets; mijn kweekruimte waarover ik beschik is een droge kelder van 4mx2mx1.80m(H).
-Ik zou graag weten welk soort planten jullie aanraden (belangrijk is goeie smaak en relatief eenvoudig in onderhoud) en hoeveel ik er in deze ruimte zou kunnen planten?
- Wat ik allemaal nodig heb (koolstoffilter, soort en aantal lampen, irrigatiesysteem, potgrond,…) om dit zo geautomatiseerd mogelijk te laten verlopen.
Ik heb namelijk een job waarbij ik vaak van huis ben en vroeg me af of dit dmv een raspberry pie/Arduino/… mogelijk zou zijn om de lichtintensiteit + watertoevoer kan automatiseren?
Alvast hartelijk dank voor jullie input!
Comment
-
Comment
-
Kan iemand me wat meer toelichting geven over hoe ik die lamp juist aanschakel?
Lamp -> vsa -> schakelklok -> stopcontact?
Last edited by Wietjedraaien; 26 April 2020, 20:36.Comment






Comment