Witte vlekjes op mijn wietblad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: Witte vlekjes op mijn wietblad

    Ze zijn nog langgggg niet klaar geen 1 top van die plant en je plant kan nog goed buiten staan hoor hier staan ze ook nog buiten
    Doe rode stelen krijg de plant van de stress die jij heb nu bezorg zet hem gewoon buiten
    God was never on your side..

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #17
      Re: Witte vlekjes op mijn wietblad

      Ziet er naar omstandigheden best aardig uit! Maar die zijn nog niet rijp. Wacht nog eens twee-drie weken en vergelijk het verschil, dan zul je me dankbaar zijn
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • Ganesh
        Gandhi Ganjamaster
        • Aug 2013
        • 454

        #18
        Re: Witte vlekjes op mijn wietblad

        ivm met de witte vlekjes, dat lijkt op thrips, ik wist er ook niets van tot ik ze nu ook opgemerkt heb. Ook ik zal moeten investeren in een flesje sputzil van ecostyle of brimex. Veel geluk nog

        Comment

        Bezig...