Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer zou ik de dames kunnen oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer zou ik de dames kunnen oogsten

    Korting op 420shop
    een vriend van mij heeft dezelfde super silver haze als mij alleen ik heb m binnen gezet in verband met slechter weer
    nu hebben we de sticky van trichomes doorgenomen
    en geeft het ons toch nog wat onduidelijkheid wanneer te oogsten
    ik heb een aantal fotos genomen van elke plant 2

    zou iemand ons daar mee kunnen uithelpen en mischien zijn t wel een paar mooie fotos als voorbeeld?



    1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg


    bij dame nummer 1 zit ook nog eens bladluis op de toppen en bladeren wat voor natuurlijk wondermiddel is hier voor?

    alvast bedankt !
    Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

    #2
    Re: Wanneer zou ik de dames kunnen oogsten

    bij dame nummer 1 zit ook nog eens bladluis op de toppen en bladeren wat voor natuurlijk wondermiddel is hier voor?

    alvast bedankt !
    LIEVEHEERSBEESTJES
    om te oogste. Als je met een microscoop kijkt en alles is milky kun je in principe oogste.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Wanneer zou ik de dames kunnen oogsten

      Neemolie werkt ook goed tegen bladluis, maar als ze binnen staan kan de smaak in je toppen blijven hangen.
      Om even heel simpel te antwoorden: op de foto's kunnen we het niet zien. Je zult echt een loep of een microscoop moeten hebben om die trichomen te checken. Het makkelijkst is om dat te doen (wanneer je lampen uit staan) onder normaal licht, omdat die lampen nogal oranje zijn. Dat vertekent de kleur een beetje.
      Op het oog zeg ik dat de pistels nog wat mogen zwellen, ik geef ze nog een week of twee.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Wanneer zou ik de dames kunnen oogsten

        bedankt voor de reacties

        we hebben een microscoop geregeld en nog een paar nieuwe fotos gemaakt van de dames die overbelicht waren
        we gaan kijken of het ook lukt om fotos te maken via de microscoop zodat we duidelijk de trichomen kunnen zien
        als het ons lukt worden ze uiteraard gepost !!!

        1.jpg2.jpg dit is de dame die buiten staat
        DSC08503.jpgDSC08504.jpgDSC08505.jpgDSC08506.jpgDSC08507.jpgDSC08508.jpg

        en hier zijn de fotos van de dames die in het kastje staan

        tevens nog een vraagje ben en blijf een beginner
        zoals je ziet de eerste 4 fotos zie je dat er vergeling op aan het treden is van alle bladeren behalve bij de toppen
        zijn dit ook tekenen van het einde van de bloei ?
        of blijft het toch echt microscoopwerk ?

        @berry ryder waar haal ik nu nog lieveheerstbeestjes van af ?
        Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

        Comment


          #5
          Re: Wanneer zou ik de dames kunnen oogsten

          Deze zijn bijlange nog niet klaar. Moeten nog een aantal weken.

          Enkel met een microscoop kun je het weten. Blijven dergelijke foto's posten op dit forum is volkomen nutteloos.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment


            #6
            Re: Wanneer zou ik de dames kunnen oogsten

            als je meer bud dan blad hebt zit je goed .. ze moeten dus nog wat zwellen denk ik .. succes

            Comment


              #7
              Re: Wanneer zou ik de dames kunnen oogsten

              Foto 6 van 8, dat blaadje dat omhoog kijkt, is die rot? Kan door de kleur komen maar ik vermoed dat je dat blaadje er zo uit kunt trekken en de top een infectie heeft.

              Vergeling is in zulk stadium niet meer te behandelen, gewoon de rit uitzitten. Maar dus goed opletten op bruine verkleuringen!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Wanneer zou ik de dames kunnen oogsten

                Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                Foto 6 van 8, dat blaadje dat omhoog kijkt, is die rot? Kan door de kleur komen maar ik vermoed dat je dat blaadje er zo uit kunt trekken en de top een infectie heeft.
                Heb ik ook zitten denken, echter vergeten te vermelden in mijn vorig bericht.
                Foto 5 en 6 deden me hieraan denken.

                Zeker eens goed controleren!
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment

                Bezig...
                X