Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met zaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnen met zaadjes

    Korting op 420shop
    Na in de weer geweest ze zijn met PP stekken wou ik het nu eens proberen met zaadjes (big bud ministry of canabis).
    1ste poging laten ontkiemen (alle 5 ontkiemt) en dan voorzichtig in cocospads doen is op een mislukking uitgedraaid.
    Ik denk dat je dan goed moet weten wat voeding te geven...
    Dus nu denk ik humuspads te gebruiken of beter nog gewoon een stek en zaai grond.
    Maar ik dacht ik ga beter eens raad vragen om volgende mislukkingen te voorkomen...
    groeten,
    Dirk

    #2
    Re: Beginnen met zaadjes

    van die cocos dingen moet je gewoon in het water leggen zodat ze al het water opzuigen.

    Je doe je zaadje erin en dat ontkiemd die daar wel, dan vermeid je weer kapotte worteltjes als je onvoorzichtig bent.

    Comment


      #3
      Re: Beginnen met zaadjes

      Oooh log nu in via tor brownser... in Belgie zijn alle providers verplicht om alle data een jaar lang te bewaren.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oke Moeten die geen extra voeding krijgen?

      Comment


        #4
        Re: Beginnen met zaadjes

        nee juist niet! Stekken een zaailingen moeten altijd in zaai en stekgrond, die is voedselarm omdat je plantjes anders direct een voedseloverschot hebben.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Beginnen met zaadjes

            poehpoeh wat een moeite.
            Neem een potje met potgrond, stop daar een zaadje in, water geven en wachten.
            Is pas 1/500 keer fout gegaan hier door mijn eigen toedoen, op welke soort potgrond dan ook ging het dus altijd goed; fluerella, huismerken van gamma/intratuin/aldi/action, boerenbond, pokon etc.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Beginnen met zaadjes

              Direct met de 600 Watt hps erboven?

              Comment


                #8
                Re: Beginnen met zaadjes

                Op 80cm afstand om te beginnen. Zaailingen kunnen niet zo goed tegen droogte, dus zorg dat het liever iets te fris dan te warm is. Let wel op met strekken, dat gebeurt eerder als de lamp hoger hangt; iedere dag even checken.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Beginnen met zaadjes

                  daar zat het dus met mijn eerdere mislukking 25 graden

                  Comment


                    #10
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                    Comment


                      #11
                      Re: Beginnen met zaadjes

                      combinatie met te droog en waarschijnlijk al van in het begin voeding... (niet veel maar toch..) Beter eerste 2 weken het uit de aarde laten halen...

                      Comment

                      Bezig...
                      X