Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gevonden wietzaadjes planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gevonden wietzaadjes planten

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik had afgelopen week een deel van een mislukte oogst gekregen en dat zat natuurlijk helemaal vol met zaadjes dus kwam ik op het idee op die zaadjes te planten.
    Ik had wat gezocht op internet en uiteindelijk heb ik ong. 20 zaadjes in een bakje met water laten ontkiemen.
    toen ze ontkiemd waren heb ik kleine plastic drinkbekertjes gevuld met potgrond van de intratuin en daar dus die ontkiemde zaadjes in geplant.

    Mijn vraag is dus nu wanneer ik ze moet overpotten naar een 10 liter pot en hoevaak ik ze water moet geven als ze nog klein zijn.
    En heeft iemand nog goeie tips voor tijdens de groei?

    Ik doe dit voor de lol dus heb geen lampen, groeimiddel of iets dergelijke en ben ik ook niet van plan om dit te gaan gebruiken.

    Azul.

    #2
    Re: Gevonden wietzaadjes planten

    Had je eerst ingelezen voordat je ze had gekiemt.
    Zonder lampen kun je ze allemaal weg gooien nu.
    Te weinig licht en te lage tempraturen.

    Comment


      #3
      Re: Gevonden wietzaadjes planten

      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Gevonden wietzaadjes planten

        Je had dan beter je zaadjes bijgehouden tot volgend jaar de lente om ze dan buiten te zetten, nu kan je ze gelijk de vuilbak ingooien vrees ik ...
        Het is bijna winter = te weinig licht voor je plantjes & te koud om ze buiten te zetten
        Game over helaas, ofwel spaarlampje halen en het zo doen dat zal de enigste optie zijn om ze te redden.
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Gevonden wietzaadjes planten

            denk je dat er nog iets van af kan komen LR2, of dat de plant nog kan ontwikkelen ?
            Ok hij doet het voor de lol, maar veel lol is toch niet aan als je plantjes doodgaan na een paar weken, ik had gedacht dat die zaailingen zich enorm zouden strekken en wankel worden. maar mss ben ik mis ...
            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Gevonden wietzaadjes planten

                Weggegooid zaad....

                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  #9
                  Re: Gevonden wietzaadjes planten

                  Lijkt mij een zinloze actie.

                  achter de vensterbank gaat het niet worden. Zie micro kweek. Als je niet wilt investeren heb je mogelijk nog iets in een schuur waarmee je iets kunt bereiken.

                  Comment


                    #10
                    Re: Gevonden wietzaadjes planten

                    gewoon proberen de winter doorkomen en als ze het overleven kan je ze in het voorjaar (neem eind april begin mei) in de tuin zetten of in een mooie pot op je balkon/vensterbank-buitenkant/terras etc..

                    omdat niks moet kan er niks fout gaan! gewoon gaan, alvast suc6

                    Comment


                      #11
                      Re: Gevonden wietzaadjes planten

                      ontzettende strek en hermafrodieten mag je verwachten, maar als je 'm behandeld als klimplant (ondersteunen dus!) dan kan er best een aardig struikje van terechtkomen hoor. De moeite vind ik het zelf niet waard, maar ach, gevonden zaad kost niets. En als je er plezier in hebt, houd ik je niet tegen. Er zijn hier voldoende mensen waarvan ik zou willen dat ze zo begonnen waren; goede manier om (blad)problemen te leren herkennen en het risico op een verloren oogst is 0% als je van niets uitgaat. Al met al een winst als je 't mij vraagt. Liever een run gigantisch lopen kloten en een boel leren, dan er na 5 rondes achterkomen dat je eigenlijk niets weet.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Gevonden wietzaadjes planten

                        De problemen komen meestal pas als er toppen komen.
                        Dat gaat nu niet lukken achter het raam, hooguit wat pluis, dus in hoeverre je hiermee ervaring kunt opdoen ?
                        Net zoveel als met een zonnebloem, of doperwt denk ik.

                        Zolang ze maar niet te zien zijn door voorbijgangers kun je ze wel laten staan natuurlijk. Dan kan het verder ook geen kwaad ofzo.
                        Maar het zou lullig zijn als bromsnor op bezoek komt voor groene sprieten met wat blaadjes.

                        Bovendien is het waarschijnlijk herma-zaad. Dus nog mooi dat je dit gedaan hebt !
                        Het zou pas echt zonde zijn als je herma-zaad zou gebruiken in de zomer.
                        Nu kan je voor volgend jaar mooi echt zaad kopen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Gevonden wietzaadjes planten

                          Njah ok, ik dacht dat het onder een bepaalde aantal lichturen gewoon niet meer zou willen groeien. dus ok waarom niet, niks geprobeerd is triestiger dan geprobeerd en gefaald.

                          Maar waarom zou het herma zaad zijn eigenlijk als ik mag vragen ?
                          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                          Comment


                            #14
                            Re: Gevonden wietzaadjes planten

                            Ja dat zou ik ook graag willen weten ik heb zelf ook heel wat zaden uit mijn feminized biddy early gehaald.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Ja dat zou ik ook graag willen weten ik heb zelf ook heel wat zaden uit mijn feminized biddy early gehaald.

                            Comment


                              #15
                              Re: Gevonden wietzaadjes planten

                              Paar tl buizen ,24 uur licht , kan je ze zo maanden in leven houden , en met de methode van cookaap , kun je iedere keer snoeien en vertragen ! gewoon doen !!

                              Comment

                              Bezig...
                              X