Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Shroomfan
    Stoner
    Member
    • Nov 2012
    • 21

    #1

    Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

    Korting op 420shop
    Ik heb nu al een aantal kweekjes gedaan met de voedingsstoffen van Aptus. De verschillende flesjes met onder andere P-boost , K-boost , Topbooster , ...
    Zijn dit goede voedingsstoffen of kunnen jullie er betere aanraden?
    Ik kweek met LED en ben er best tevreden over.
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #2
    Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

    Met voeding is het vaak kiezen tussen goed en goed.
    Het is meestal een voorkeurs keuze.

    Ik gebruik een spaans middel BioCanabium.
    Dit omdat de naam me aansprak.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • berry ryder
      Special member
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2012
      • 2666

      #3
      Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

      METROP all the way
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment

      • EL Guerilliero
        Advanced Grower
        • Nov 2012
        • 1090

        #4
        Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

        canna ..
        volgende keer iets anders, al ben ik niet ontevreden met wat ik verkrijg aan resultaat..
        ik kan nog niet vergelijken omdat ik tot nog toe enkel canna gebruikte ..
        eens op kies ik iets anders en dan zie ik wel wat mijn voorkeur uitdraagt.

        Comment

        • psychedelic1988
          Retired
          • Oct 2012
          • 2796

          #5
          Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

          Er zitten wel degelijk grote verschillen in voedingen.
          Ik zit net als berry op de metrop en het bevalt me prima.
          Hiervoor heb ik een bio voeding van een growshop in de buurt gehaald maar dat was gewoon troep.
          Veel soorten voedingen betaal je grof geld voor en deze bestaan uit weinig extra's buiten suikermelasse(en dit is spotgoedkoop)
          Canna
          plagron
          aptus
          metrop

          zijn namen waar ik met eigen ogen het resultaat heb gezien en die me bevallen.
          Aptus is daarentegen erg duur vind ik als je het hele pakket neemt.
          Verder heeft iedereen zijn eigen voorkeur maar er zijn goede voedingen genoeg

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

            Volgens mij is Metrop ook één van de duurste toch ? (150+ euri voor 5 flesjes. WTF?)
            Als ik net zou beginnen zou ik dat er zeker nooit voor over hebben, sterker nog, dat heb ik nu ook niet.
            Ik ben begonnen met een flesje Canna terra vega en een flesje Canna terra flores. That's it.
            Kostte me 15 gulden toen, dat vond ik al veel, maar de planten deden het erop.

            Laatste jaren gebruik ik vooral Biobizz voor de wiet die ik rook.
            Wat er in zit vind ik minder interessant bij Bio-minerale voeding, het gaat mij erom of de wiet goed smaakt.
            Ook als ik per ongeluk eens wat vroeger moet oogsten en niet een weekje kan spoelen bijvoorbeeld.

            Maar uiteindelijk is elke voeding goed als je dan maar de hele lijn gebruikt en niet alleen het flesje bloei bijvoorbeeld.
            Of je plant het goed doet is maar voor een klein deel van de gebruikte voeding afhankelijk.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • psychedelic1988
              Retired
              • Oct 2012
              • 2796

              #7
              Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

              metrop is idd ook duur maar wel geconcentreerd. Naar mijn id doe je met een klein flesje metrop net zo lang als een grote fles canna. Als ik de voeding aanmaak pak ik 1 of 2 ml per x en dan gooi ik nog voeding/water weg na de gift
              Kan me herinneren dat ik een klein flesje aptus regulator kocht voor 6 tientjes.
              Vind het sowieso allemaal beetje overdreven die prijzen maar zo lang de dames het lekker vinden/nodig hebben blijf ik het tog geven

              Comment

              • berry ryder
                Special member
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2012
                • 2666

                #8
                Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

                Metrop voor 5 flesjes waar je een jaar mee kan kweken
                kosten 14, 95 per flesje dus 75 euro voor de 5.
                Vind ik wel meevallen.
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment

                • West2010
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • May 2010
                  • 418

                  #9
                  Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

                  De voedinglijn van Nomercy is ook heel goed en redelijk in prijs

                  Comment

                  • Whitebud
                    Junior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 568

                    #10
                    Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

                    Ik heb van de Sint een mooi startpakket biobizz voeding ontvangen + een flesje fishmix en alg-a-mic (deze zitten niet in het startpakket)

                    Dus vanaf volgende maand gaat de canna mineraal voeding naar de schuur voor andere doeleinden..

                    Mijn voeding vanaf nu is dus BioBizz

                    Dank u Sinterklaasje
                    sigpic

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

                      Ik gebruik: stikstof, fosfor, kalium, koper, mangaan, ijzer, boor en nog wat dingen. Waar ze vandaan komen hangt af van wat ik heb liggen en wat de winkelprijs is van samengestelde producten.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • Whitebud
                        Junior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 568

                        #12
                        Re: Welke voedingsstoffen gebruiken jullie?

                        @LR2 jij maakt zelf je voeding begrijp ik hieruit?
                        sigpic

                        Comment

                        Bezig...